Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : یک مقام پالایشی احتمال بازنگری در ابلاغیه اخیر پالایش و پخش که قیمت نفتا و بنزین در آن تقریبا یکی شده بود را تائید کرد. عیسی تاجیک رییس حسابداری پالایشگاه بندر عباس با بیان این که امروز جلسه با اهمیتی در سازمان تامین اجتماعی که یکی از سرمایه گذاران اصلی پالایشگاه ها با میلیون ها نفر ذی نفع به شمار می رود ، در این خصوص برگزار شد ، توضیح داد. امروز  در سازمان تامین اجتماعی  جلسه ای در خصوص موضوع قیمت خوراک و فرآورده پالایشگاه ها با حضور شرکت های تاپیکو، پالایشگاه بندر عباس، پالایشگاه لاوان، پالایشگاه نفت شازند اراک، ستاره خلیج فارس، شستا و ... برگزار شد. 

یک مقام پالایشی : به ما وعده بازنگری در ابلاغیه اخیر قیمت خوراک و فرآورده داده شده ؛ امروز جلسه مهمی داشتیم

بورس24 : یک مقام پالایشی احتمال بازنگری در ابلاغیه اخیر پالایش و پخش که قیمت نفتا و بنزین در آن تقریبا یکی شده بود را تائید کرد.

عیسی تاجیک رییس حسابداری پالایشگاه بندر عباس با بیان این که امروز جلسه با اهمیتی در سازمان تامین اجتماعی که یکی از سرمایه گذاران اصلی پالایشگاه ها با میلیون ها نفر ذی نفع به شمار می رود ، در این خصوص برگزار شد ، توضیح داد. امروز  در سازمان تامین اجتماعی  جلسه ای در خصوص موضوع قیمت خوراک و فرآورده پالایشگاه ها با حضور شرکت های تاپیکو، پالایشگاه بندر عباس، پالایشگاه لاوان، پالایشگاه نفت شازند اراک، ستاره خلیج فارس، شستا و ... برگزار شد. 

وی با بیان این که در این جلسه اعلام شد که در خصوص حل مسئله معاون اول رئیس جمهور دستور بررسی و بازنگری داده است ، گفت : گفته شد که از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت نفت توصیه شده که موضوع را با توجه به آثار و تبعاتی که دارد مورد بازنگری قرار دهند.

وی افزود: به هر حال سازمان تامین اجتماعی که سهامدار بخشی عظیمی از پالایشگاه ها است، تحت تاثیر این مصوبه قرار گرفته و علاوه بر کاهش سود شرکت ها ، قیمت سهامشان هم با افت همراه شده است. یعنی نه تنها فقط به لحاظ درآمدی بلکه اثرات بدی روی قیمت سهام پالایشی ها داشته است.

ساعتی پیش هم دبیر انجمن کارفرمایی صنعت پالایش در یک گفت و گوی تصویری با بورس24 خبر از احتمال بازنگری در ابلاغیه ای شد که قیمت خوراک و فرآورده پالایشی ها را به هم نزدیک کرده بود و اصطلاحا" کرک اسپرد پالایشگاه ها به شدت تقلیل یافته بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24