Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مرتضی علی اکبری مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در گفت و گو با خبرنگار بورس 24 درخصوص پروژه های این شرکت گفت: اولین طرح توسعه شرکت تجلی، شرکت فولاد سرمد ابرکوه با  ۳  پروژه مهم است که پروژه اول آن کلاف تا پایان بهمن ماه یا حداکثر اوایل هفته اول اسفند ماه به بهره‌برداری آزمایشی می‌رسد.

«تجلی» دو سال پس از پذیره نویسی، اولین طرح توسعه خود را به یک قدمی بهره برداری آزمایشی رساند

بورس24 : مرتضی علی اکبری مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درخصوص پروژه های این شرکت گفت: اولین طرح توسعه شرکت تجلی، شرکت فولاد سرمد ابرکوه با  ۳  پروژه مهم است که پروژه اول آن کلاف تا پایان بهمن ماه یا حداکثر اوایل هفته اول اسفند ماه به بهره‌برداری آزمایشی می‌رسد.

وی گفت: پروژه‌های دیگر‌ از جمله فولاد سازی هم تا پایان ۱۴۰۳ و آهن اسفنجی‌ حداقل ۳ ماه نخست ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد. نکته مهم این است که شرکت تجلی به عنوان اولین شرکت پروژه محور ، توانسته اولین پروژه خود را  به بهره‌برداری برساند.

علی اکبری گفت: ️پروژه کلاف جنبه صادراتی دارد و استراتژی و سیاست شرکت این است که این محصول را بتواند صادراتی حفظ کند و بتواند از ارز حاصل ، حداکثر استفاده را هم برای طرح‌های توسعه آتی  و هم نیاز واردات قطعات ماشین‌آلاتی که دارد استفاده کند.

مدیرعامل تجلی گفت: با توجه به این طرح شرکت می تواند سود خوبی  نسبت به سال‌های گذشته برای سهامداران ایجاد کند. از حسن اعتماد سهامداران فعلی  و  سهامدارانی که در گذشته با ما بودند  تشکر می‌کنیم.

وی گفت: حدود ۳ سال  از عمر این شرکت از زمان ورود به بورس  می‌گذرد و ما توانستیم ارزش ذاتی این شرکت را  افزایش دهیم و  ارزش افزوده زیادی را برای سهامدارانی که در تجلی منتظر هستند که پروژه‌های آن  به بهره‌برداری برسد، حاصل کنیم.

او ادامه داد: این شرکت  ابتدا فعالیت خود را با ۴ پروژه آغاز کرد  و در حال حاضر ۱۵-۱۶ شرکت است ، که از ۶ درصد تا ۱۰۰ درصد سهام‌شان را در اختیار داریم و توانستیم  تعداد این زنجیره را کامل‌تر کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24