Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی فوق‌ العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران صبح دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با حضور...

سرمایه همراه اول به ۸۹۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت

بورس24 : مجمع عمومی فوق‌ العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران صبح دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با حضور ۹۱ درصدی سهامداران برگزار شد و با موافقت اکثر سهامداران حاضر در جلسه، سرمایه ثبتی شرکت ارتباطات سیار ایران به ۸۹۲۰ میلیارد تومان ‌‌‌‌‌افزایش یافت.

همچنین افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان به مدت دو سال در اختیار هیأت مدیره شرکت قرار گرفت.

تصمیم‌ گیری درباره «افزایش سرمایه»، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس از جمله دستوراتی بود که با اکثریت آراء در تمامی بندها به تصویب رسید.

در این جلسه سهامداران سوالات تخصصی خود را از مدیرعامل و معاون مالی و تدارکاتی همراه اول پرسیدند که توسط مهدی اخوان بهابادی و سیدعباس نوربخش پاسخ داده شد.

نوربخش گفت:  در خصوص ترافیک مصرف، در حال حاضر بالغ بر  ۱۵ گیگ متوسط مصرف کاربران در ماه است.

وی افزود:  با توجه به افزایش تعداد مصرف کنندگان،  سالانه حدود ۲۰ تا ۳۰درصد مصرف دیتا افزایش می‌یابد و پیک مصرف دیتای کاربران در کشور ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب است.900 سایت 5G روشن در شبکه وجود دارد که تا پایان سال به 1000 سایت می‌رسد. 

به گفته وی،  بسیاری از گوشی های همراه امکان فعالسازی داخلی استفاده از 5Gراندارند به همین دلیل این بهش هنوز در کشور  توسعه نیافته است.‌برای دریافت و واردات تجهیزات همراه، سال گذشته،500 میلیارد تومان پیش‌پرداخت انجام دادیم و 1066 میلیارد تومان در قبال این پیش‌پرداخت ضمانت‌نامه بانکی دریافت کردیم. 

وی ادامه داد: شرکت های وارد کننده  باید تجهیزات تحریمی را وارد می‌کردند ،  اما در نهایت تحهیزات را  تحویل ندادند.با توجه به این مشکلات ، هیچ‌گونه مبلغ دیگری به این شرکت داده نشد و قرار داد مذکور هم فسخ گردید و از این محل ضرر و زیانی متوجه همراه اول نشد و در نهایت ۲۴ میلیون دلار پس گرفته شد.

وی گفت: متوسط تعرفه دیتا در  خاورمیانه ۱ تا ۲ دلار به ازای هر گیگابایت است، اما در داخل نرخ بسته‌های ما حدود ۱۰ سنت بوده که بسیار پایین است. قرار بر این شد که تعرفه دیتا حدود ۴۰هزار تومان برای مشترکان دائمی و یک و نیم برابر این رقم برای مشترکان اعتباری اعمال شود.

مدیر عامل شرکت گفت: این افزایش سرمایه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان معافیت مالیاتی ایجاد می‌ کند. افزایش سرمایه همراه از محل سود انباشته تصویب شد.  هیئت‌مدیره دو سال  فرصت دارد که  افزایش سرمایه از محل آورده نقدی را نیز انجام دهد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24