Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسیاتک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

افزایش سرمایه آسیاتک به تصویب مجمع رسید

بورس24 : جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسیاتک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مدیرعامل گزارش توجیهی افزایش سرمایه را قرائت کرد

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارش توجیهی افزایش سرمایه را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت در نظر دارد تا با این افزایش سرمایه به اصلاح ساختار مالی و همچنین توسعه فعالیت های شرکت بپردازد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های آتی شرکت می توان به فیبرنوری و هم گرایی شبکه های ثابت، سیار، شبکه توزیع محتوا، رایانش ابری و اینترنت اشیا اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر ما در 11 استان کشور حضور داریم و به آن ها سرویس دهی صورت نیز صورت می گیرد. این افزایش سرمایه همانند افزایش سرمایه های قبلی اثرات مثبت خواهد داشت، در افزایش سرمایه قبلی شاهد راه اندازی 96 رک از 200 رک در فاز یک و پیگیری افزایش توان برق برای فاز و همچنین عقد قرارداد آن شدیم.

مدیرعامل شرکت در ادامه با اشاره به پروژه های کلان شرکت اشاره کرد: توسعه خدمات پهن باند ثابت FFTX که بهره بردرای آن در سالهای 1403 و 404 خواهد بود و به موجب آن 327 شهر و 11 استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت، برنامه آینده آسیاتک است.

قرائت گزارش حسابرس

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و انجام این افزایش سرمایه را بلامانع دانست.

پاسخ به سوال سهامداران

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص خدمات مرکز داده و خدمات ابری پیام گفت: خدمات مرکز داده و خدمات ابری پیام که در فاز اول است و بهره‌برداری آن در سال ۱۴۰۳ خواهد بود، با ظرفیت مجموعاً ۱۰۰۰ رَک در دو فاز ۵۰۰ رَکی با کاربری ارائه خدمات حوزه آی دی سی و کلیه خدمات ابری است.

وی همچنین افزود: تولید و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی صنعت که بهره‌برداری آن در سال ۱۴۰۳ خواهد بود، توسعه انواع سامانه‌های عملیاتی و کسب ‌وکار شامل سامانه‌های پشتیبانی کسب ‌وکار و سامانه‌های پشتیبانی عملیات و سایر اپلیکیشن‌های کسب ‌وکار است.

وی در مورد دیتاسنتر حکیمیه به سهامداران گفت: این پروژه در سال جاری به بهره برداری می رشد که با ظرفیت 200 رک است، البته در دو فاز 100 رکی انجام شده و کاربری آن هم ارائه خدمات حوزه آی دی سی و کلیه خدمات است.

این مقام مسئول در مورد دیتاسنتر ماکو نیز خاطر نشان کرد: این پروژه در جریان بوده و بهره برداری آن در سال ِآِینده خواهد بود، ظرفیت این دیتاسنتر در مجموع 1000 رک است که در 4 فاز 250 رکی اجرایی می شود. کاربری این پروژه، سرمایه گذاری برای احداث و راه اندازی ساختمان و زیرساخت فیزیکی مرکز داده در منطقه آزاد ماکو جهت خدمات حوزه آی دی سی و همچنین کلیه خدمات ابری است.

در پایان نیز با افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته به میزان 50 درصد موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24