Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت نیروکلر برگزار شد.

دو مصوبه مهم مجمع امروز «شکلر»

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت نیروکلر برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت 350 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد. در مجمع عمومی فوق العاده هم افزایش سرمایه 300 درصدی از محل سود انباشته به تصویب رسید.

مجمع اعلام کرد شرکت دو پروژه توسعه ای در دست دارد. تا چند سال گذشته تنها تولید کننده ام سی ای شرکت نیروکلر بود و ما به دنبال افزایش سهم بازار هستیم. در حال حاضر 80 درصد سهم بازار ایران در اختیار نیروکلر است.

همچنین اعلام شد شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها هم دارد.

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیروکلر با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

سال سختی بود اما موفق بودیم

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان  داشت: سال سختی را گذراندیم، اما تلاش کردیم تا با حفظ توان و راندمان تولید به حداکثر کارایی برسیم. افزایش سودآوری و بازده سرمایه گذاری، افزایش نقش آفرینی در توسعه صنعت کلر در کشور و منطقه با مشارکت در پروژه های جدید، حفط و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات مرتبط با مشتریان در جهت حفظ سهم بازار و توسعه محصولات پایین دستی کلر و همچنین توسعه بازار صادراتی در برنامه های ما بوده و هست.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم تا بهای تمام شده خود را کاهش دهیم تا به سودآوری پایدار برسیم، تفاوتی حتی کم که بین ماهیت محصولات تولیدی بین رقبا در این صنعت و شدت رقابت موجود و همچنین عدم توانایی در کاهش بهای تمام شده محصولات منجر به از دست دادن بازار و کاهش توان رقابتی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مؤثرترین راه‌های کاهش هزینه‌های تولیدی، افزایش مقیاس تولید است که در این راستا طرح افزایش ظرفیت تولید بر روی زیرساخت‌های موجود مورد تصویب هیئت‌مدیره شرکت قرار گرفته است.

تجدید ارزیابی خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت خبر داد: نیروکلر برنامه تجدید ارزیابی را نیز دارد و این موضوع با حل شدن موضوع سند تک برگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت، همچنین ما پیگیر پروژه های تامین برق از انرژی خورشیدی نیز هستیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شرکت نیروکلر هر روزه تلاش می کند تا سود خود را افزایش دهد و با توجه به فرآیندها و عملکرد شرکت، ما هیچ زمانی زیان ده نخواهیم شد.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه نمود.

در پایان مجمع عادی سالیانه 350 ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

مجمع عمومی فوق العاده

پس از این مجمع، مجمع فوق العاده شرکت برگزار شد و در ابتدا گزارش توجیهی توسط مدیرعامل به حاضرین ارائه شد.

مدیرعامل ادامه داد: این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی از محل سود انباشته خواهد بود و همچنین شرکت دو پروژه توسعه ای در دست دارد.

وی افزود: تا چند سال گذشته تنها تولید کننده ام سی ای شرکت نیروکلر بود و ما به دنبال افزایش سهم بازار هستیم، در حال حاضر 80 درصد سهم بازار ایران در اختیار نیروکلر است.

در پایان این مجمع نیز افزای سرمایه 300 درصدی از محل سود انباشته تصویب شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24