Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛ نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم گشایش یافت

بورس24 : نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

این رویداد بین‌المللی عصر سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با حضور علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای مدت سه روز در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

نخستین همایش و نمایشگاه ایران‌پتروکم با حمایت معنوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف گسترش ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و داخلی با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی کشور برگزار شده است.

این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی برای نخستین‌بار با حضور پررنگ پارک‌های پایین‌دست و طراحی بخش ویژه روایت پیشرفت در صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود. برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین شرکت‌ها از دیگر بخش‌های ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ است.

مجتمع‌ها و شرکت‌های پتروشیمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و فعالان بخش خصوصی در ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ مشارکت کرده‌اند که طی این رویداد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بسیاری به‌منظور توسعه بیش از پیش صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی امضا خواهد شد.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

منبع خبر: روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24