Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : مدیر عامل تاپیکو طی حکمی عیسی اسحاقی را به عنوان مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منصوب کرد. اسحاقی که از مدیران توانمند ، شناخته شده و محبوب کارگران و کارکنان ایرانول هست دارای بیش از ده سال سابقه مدیریت ارشد در صنعت روانکاران ( ۶ سال مدیر عامل نفت ایرانول و از سال ۱۳۹۹ تاکنون  نایب رییس هیات مدیره نفت بهران وابسته به بنیاد مستعضعفان ) است و همچنین ۶ سال نایب رییس هیات مدیره انجمن پالایشگاه های روغن سازی  ایران بوده است.

بازگشت مدیرعامل محبوب به نفت ایرانول

بورس24 : مدیر عامل تاپیکو طی حکمی عیسی اسحاقی را به عنوان مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منصوب کرد.

اسحاقی که از مدیران توانمند ، شناخته شده و محبوب کارگران و کارکنان ایرانول هست دارای بیش از ده سال سابقه مدیریت ارشد در صنعت روانکاران ( ۶ سال مدیر عامل نفت ایرانول و از سال ۱۳۹۹ تاکنون  نایب رییس هیات مدیره نفت بهران وابسته به بنیاد مستعضعفان ) است و همچنین ۶ سال نایب رییس هیات مدیره انجمن پالایشگاه های روغن سازی  ایران بوده است.

 اسحاقی کار بنگاهداری را از سال ۱۳۸۶ آغاز و بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریت ارشد در شرکت های شیمیایی ، نفتی و پتروشیمی را در سوابق خود داشته و در ۲۰ شرکت رییس ، عضو  هیات مدیره یا مدیر عامل بوده است و پیش از این رییس هیات مدیره پتروشیمی خارک وابسته به صندوق نفت ونایب رییس هیات مدیره نفت بهران بود.

لازم به ذکر است در زمان مدیریت  اسحاقی ، ایرانول بارشد بیشتر شاخص هاو توسعه همه جانبه پیشرفت چشمگیری داشت و ساخت پایانه صادراتی ایرانول که یکی از پروژه های مهم و استراتژیک ایرانول هست آغاز و به بهره برداری رسید و رکورد تولید ، فروش مقداری ، صادرات ، سهم بازار ( حدود ۳۰ درصد و دوم بازار ) و بیشترین رضایت کارکنان مربوط به دوره مدیریت او می باشد.

انتصاب این مدیر مجرب و خوشنام در دوره جدیدمدیریت شستا و تاپیکو با بازتاب گسترده ایی در صنعت روانکاران، شستا ، تاپیکو و نفت ایرانول مواجه شده و کارگران ایرانول با شنیدن این خبر خوش ضمن خوشحالی از انتصاب این مدیر موفق و محبوبشان از وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسسوولین مربوطه تشکر کردند.

 انتظار می رود با امدن اسحاقی شرکت نفت ایرانول به روزهای اوج خود برگردد.

گفتنی است اسحاقی شش سال مدیر عامل نفت ایرانول بود و بعد از او در  چهار سال ایرانول 6 مدیرعامل داشته است!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24