Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ‌ صنعت و معدن با حضور حداکثری سهامداران این شرکت برگزار شد.

تقسیم 28 تومان سود در مجمع «ولصنم»

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ‌ صنعت و معدن با حضور حداکثری سهامداران این شرکت برگزار شد.

بر اساس رای سهامداران لیزینگ صنعت و معدن معادل یک هزار و 120 میلیارد ریال از سود انباشته تقسیم شد و به هر سهم 28 تومان سود نقدی تعلق گرفت‌.

مدیر عامل لیزینگ‌ صنعت و معدن در مجمع امروز اعلام کرد: درآمد از بانک سپه، محقق نشد. این شرکت از نظر بنیادی جزو شرکت های خوب واسپاری به شمار می رود. این شرکت 30درصد از بودجه مصوب رشد سودآوری را تجربه کرد.

تکمیلی...

بر اساس رای سهامداران لیزینگ صنعت و معدن معادل یک هزار و120 میلیارد ریال از سود انباشته تقسیم شد و به هر ر سهم 28 تومان تعلق گرفت.

افزایش پرداخت تسهیلات

چهارشنبه نهم اسفند مجمع عمومی عادی سالیانه لیزینگ‌ صنعت و معدن با حضور حداکثری سهامداران این شرکت برگزار شد و اعضای هیئت مدیره این شرکت گزارشی از صورت های مالی و برنامه های آتی خود قرائت کردند.

ولصنم در اولین ماه سال مالی به فروش و درامد 135 میلیارد ریالی رسید به طوری که در بهمن ماه معادل 175 و 2ماهه 310 میلیارد ریال درامد داشت.

این شرکت در نظر دارد در سال‌های آینده به‌طور متوسط سالیانه ۲۰درصد سطح عملیات خود را افزایش دهد. 

همچنین ولصنم منابع حاصل از افزایش سرمایه سال مالی ۱۴۰۱ را صرف توسعه فعالیت‌های عملیاتی از جمله پرداخت تسهیلات داشته است.

لیزینگ صنعت و معدن در 12  ماهه منتهی به آذر برای هر سهم 491 ریال سود محقق کرد که تقریبا معادل دوره مشابه قبل بود.

افزایش درآمد

با تاکید بر صورت های مالی، ولصنم در عملکرد 12 ماهه 181 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد. همچنین درآمد محقق شده در آذر ماه نیز حدود 26  میلیارد تومان بود.

این شرکت در حال حاضر مصوبه اخذ تسهیلات حد اعتباری به میزان هزار میلیارد ریال را از سیستم بانکی دریافت و تقاضای افزایش رقم مذکور را تا مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال کرده و لازم به ذکر است تا تاریخ قرائت این گزارش، طی کمتر از دو ماه از شروع سال مالی جدید، مبلغ ۲۸۵۰ میلیارد ریال درخواست اخذ تسهیلات پذیرش داشته است.

امسال باید ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط ولصنم پرداخت می‌شد که این رقم را افزایش یافته و ۳۰۲ میلیارد تسهیلات پرداخت شد.

افزایش سرمایه 75 درصدی

بر همین اساس مدیر عامل لیزینگ‌ صنعت و معدن در مجمع امروز اعلام کرد:

درآمد از بانک سپه، محقق نشد. این شرکت از نظر بنیادی جزو شرکت های خوب واسپاری به شمار می رود. این شرکت 30درصد از بودجه مصوب رشد سودآوری را تجربه کرد. افزایش سرمایه 75 درصدی ولصنم از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

افزایش سرمایه از محل سود انباشته را ثبت کرده تا از فرصت معافیت مالیاتی استفاده شود اما به دلیل کم بودن زمان، ذخیره مالیاتی را در نظر گرفته شده است.

افزایش سرمایه با هدف بکارگیری منابع در فعالیت‌های عملیاتی و استفاده از معافیت مالیاتی، اصلاح ساختار مالی و بکارگیری بهینه منابع داخلی شرکت جهت افزایش سهم بازار بخشی از طرح‌های توسعه شرکت و برنامه‌های پیش‌بینی شده که این طرح در بازه زمانی سه سال آینده اجرایی خواهد شد.

در پایان این مجمع و بر اساس رای سهامداران لیزینگ صنعت و معدن معادل یک هزار و120 میلیارد ریال از سود انباشته تقسیم شد و به هر ر سهم 28 تومان تعلق گرفت‌.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24