Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با حضور بیش از  ۷۶ درصد سهامداران برگزار شد.

تقسیم سود 25 تومانی در مجمع «وسکاب»

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با حضور بیش از  ۷۶ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع وسکاب به ازای هر سهم ۲۵ تومان سود تقسیم کرد.

مدیرعامل شرکت در این مجمع گفت: در سال گذشته ، ۲۶ درصد از سهم پرتفوی بورسی شرکت را صنایع شیمیایی و ۲۲ درصد آن را فلزات اساسی پوشش داده است . بیشترین سهم در ترکیب شرکت های موجود در پرتفوی بورسی وسکاب ، متعلق به فولاد مبارکه با ۱۰ درصد سهم بوده است.

حسین زاده گفت: تمام تلاش و اراده  خود را برای اتمام ۳۰ ماهه پروژه عاطفی داریم و  به عنوان سهامدار عمده خریدار این ساختمان بودیم اما به ما نفروختند زیرا تلاش بر اضافه شدن ارزش افزوده آن است. اما تلاش داریم تا سریعا به فروش برسانیم و سرمایه حاصله را در شرکت بیاوریم . پروژه پیروز (خیابان پیروز) را یک بار برای فروش گذاشتیم و اراده ما فروش آن است ، که پروژه بسیار ارزنده ای است.

مدیر عامل شرکت گفت : شرکت به راحتی نمی تواند سهم در بازار بفروشد و اینکه چرا شرکت نتوانسته بازده دلاری داشته باشد به دلیل آن است که شرکت عمقی ندارد و خود بازار هم رشد دلاری نداشته است ولی با همین شرایط توانسته ایم عملکردی بهتر از شاخص داشته باشیم.

خبر تکمیلی...

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با حضور سهامداران شرکت برگزار شد.

حسین زاده مدیر عامل شرکت بعد از تفسیر بازار جهانی و چالش هایی که بعد از گذشت بحران کرونا، تجارت جهانی را درگیر کرده بود، گفت: پیش‌ بینی می شود که رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۴ حدود  ۲.۵ درصد باشد و در سطح جهانی شاهد کاهش نرخ‌ های بهره و همچنین تورم به مرور زمان باشیم .

او در ارتباط با ترکیب پرتفوی شرکت گفت : در سال گذشته ، ۲۶ درصد از سهم پرتفوی بورسی شرکت را صنایع شیمیایی و ۲۲ درصد آن را فلزات اساسی پوشش داده است . بیشترین سهم در ترکیب شرکت های موجود در پرتفوی بورسی وسکاب متعلق به فولاد مبارکه با ۱۰ درصد سهم بوده است.

حسین زاده همچنین گفت : عملکرد بازدهی ما سال گذشته به میزان 7 درصد جلوتر از بازدهی بازار بوده است و تلاش داریم که سال آینده با توجه به مشکلاتی که بازار با آن دست و پنجه نرم می کند، عملکردی مشابه یا بهتر را داشته باشیم و از بازدهی بازار بهتر باشیم .

او در ارتباط با  پروژه اداری و تجاری عاطفی گفت : متراژ پروژه عاطفی حدود 19.930 متر مربع است و تعداد طبقات پروژه، 8 طبقه اداری و 6 طبقه پارکینگ است . سهم وسکاب از پروژه ۴ دانگ است و کل زمین پروژه 4.000 متر مربع است . این پروژه توسط، شرکت ستاره عمران زمین در حال پیشرفت است که تا آذر 1402 درصد پیشرفت پروژه،  ۵۷.۵ درصد بوده است. ارزش افزوده این پروژه برای شرکت در طی این سالها چیزی در حدود 2 هزار میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت در ارتباط با پروژه پیروز گفت : ساختمان پیروز به اتمام رسیده است و ما یک بار برای فروش آن مزایده برگزار کردیم که به فروش نرسید.  اراده ی ما فروش آن است  و برگزاری مزایده ی دیگری در دستور کار شرکت است . او گفت : سهم وسکاب از این پروژه  ۱۰۰ درصد است و پروژه بسیار ارزنده ای است.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده ی شرکت در سال گذشته گفت : مدیریت و نظارت بر پیشرفت پروژه ساختمانی عاطفی و برگزاری مزایده جهت فروش ملک پیروز و تکمیل و تجهیز واحد اداری در خیابان سرو غربی از اهم اقدامات انجام شده در سال 1402 برای شرکت بوده است .

او در ادامه به اهم برنامه های آتی شرکت پرداخت و گفت : فروش املاک مازاد مانند نوین الهیه و پیروز و  بهینه ‌سازی مستمر پرتفوی سرمایه‌ گذاری‌ از اهم برنامه ‌های آتی شرکت است.

مجمع وسکاب به ازای هر سهم ۲۵ تومان سود تقسیم کرد .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24