Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهپاک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مجمع بهپاک 20 تومان سود تقسیم کرد

بورس24 : جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهپاک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

افزایش ظرفیت بهپاک در راه است

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: سالی که گذشت سال موفقیت آمیزی برای بهپاک بود و این رشد برای سال آینده نیز ادامه دار خواهد بود، ما پیش بیمی تولید 240 هزار تن محصول را برای سال 1403 داریم.

وی ادامه داد: در کنار این میزان تولید برای سال آینده 40 هزار تن تولید سویای پروتئین خواهیم داشت، لازم به ذکر است که شرکت از وزرات صمت مجوز تبدیل 44 درصد کنجاله استحصالی به پروتئین انسانی با ارزش آفرینی را دریافت کرده است.

برنامه های آتی

وی خبر داد: کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت روزانه 800 تن به بهره برداری رسیده و آماده شروع به فعالیت است همچنین این شرکت در نظر دارد تا با افزایش سهم بازار پروتئین و همچنین افزایش ظرفیت اقدام به راه اندازی خطوط جدید تولید نماید ضمن اینکه تولید خوراک دام و طیور در برنامه های آتی مجموعه بوده و همچنین پروژه تولید همزمان برق و بخار در دستور کار این شرکت است.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص تجدید ارزیابی گفت: آخرین افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی در سال 99 انجام شده و طبق قانون برای استفاده از معافیت مالیاتی باید از آخرین افزایش سرمایه 5 سال بگذرد، ما نیز در نظر داریم این موضوع را پس از گذشت زمان مقرر مجدد پیگیری نماییم تا صرفه و صلاح سهامداران نیز رعایت شود.

زمین های گرگان شرکت به کجا رسید؟

مدیرعامل در پاسخ به سوال سهامداران در مورد زمین های گرگان شرکت گفت: تا پایان سال 1401 دادگاه به نفع بهپاک بود اما در سال 1402 و با شکایت مجدد رای به ضرر پهپاک داده شد که ما دو راه پیش رو داشتیم. به دادگاه تجدید نظر برویم و یا اینکه شکایت در دیوان عالی کشور انجام شود که ما راه دوم را انتخاب کردیم به همین دلیل این موضوع در حال پیگیری است.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 200 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24