Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ارومیه برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۷۷ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع سیمان ارومیه 7300 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ارومیه برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۷۷ درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع به ازای هر سهم ۷۳۰۰ ریال سود نقدی تقسیم کرد.

کوروش ظفری نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان ارومیه به  سهم ۲.۶۷ درصدی این مجموعه در این صنعت اشاره کرد. چشم انداز این مجموعه برای سال ۱۴۰۶ تولید و فروش ظرفیت اسمی بعلاوه ۱۰ درصد بالاتر و تولید سیمان آمیخته و تولید برق سبز است.

ظرفیت سیمان کل کشور ۸۹ میلیون تن است که ۱.۹۲۰ میلیون تن مربوط به شرکت سیمان ارومیه است.

با توجه به ظرفیت اسمی کارخانه و توان نیروی انسانی و تخصصی کارخانه، در صورت نبود محدودیت گاز و برق شرکت قادر به افزایش ۱۰ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی در سیمان و ۵ درصد در کلینکر و تنوع در محصولات آمیخته است.

این شرکت ۱.۶۴۴.۸۰۵ تن سیمان داخلی در بورس کالا عرضه کرد و فروش داخلی آن ۵۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

درآمد عملیاتی شرکت سیمان ارومیه در ۱۴۰۲.۱۲.۲۹ معادل ۱۷.۹۹۴.۹۲۳ میلیون ریال و هزینه های مالی آن ۴۱۷.۵۸۴ میلیون ریال بوده است.

پروژه های بهبود شرکت سیمان ارومیه به شرح زیر است:

بازسازی و بهسازی آسیاب مواد خط ۱

بروزرسانی دپارتمان پخت خط ۱

ساخت و نصب باند انتقال کلینکر از سیلوی خط ۱ به ۲

همچنین برنامه های سیمان ارومیه در سال آتی به شرح زیر اعلام شد:

افزایش سود و ثروت

کاهش بهای تمام شده و افزایش بهره وری

بهبود کیفیت محصول

بهینه سازی و بازسازی خطوط تولید

حفظ سهم بازار داخلی و صادراتی و مطالعه و شناسایی فضای خالی بازار جهت کسب و کار

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ارومیه برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور 80 درصد از  سهامداران در روز جاری برگزار شد.

دراین مجمع به ازای هر سهم ۷۳۰۰ ریال سود تقسیم شد.

کوروش ظفری نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان ارومیه اعلام کرد: این شرکت جایگاه ۲.۶۷ درصدی از این صنعت را به خودش اختصاص داده است. ظرفیت سیمان کل کشور ۸۹ میلیون تن است که ۱.۹۲۰ میلیون تن مربوط به شرکت سیمان ارومیه است.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان ارومیه افزود:  درآمد عملیاتی شرکت سیمان ارومیه در ۱۴۰۲.۱۲.۲ معادل ۱۷.۹۹۴.۹۲۳ میلیون ریال و هزینه های مالی آن ۴۱۷.۵۸۴ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: چشم انداز این مجموعه برای سال ۱۴۰۶ تولید و فروش ظرفیت اسمی بعلاوه ۱۰ درصد بالاتر و تولید سیمان آمیخته و تولید برق سبز است. با توجه به ظرفیت اسمی کارخانه و توان نیروی انسانی و تخصصی کارخانه در صورت نبود محدودیت گاز و برق شرکت قادر به افزایش ۱۰ درصد. بالاتر از ظرفیت اسمی در سیمان و ۵ درصد در کلینکر و تنوع در محصولات آمیخته جزئی از برنامه های اصلی شرکت است.

ظفری خاطر نشان کرد: شرکت سیمان ارومیه از پیشگامان صنعت سیمان،همواره بر کیفیت و مشتری مداری،شفافیت و بازارهای نوین در جهت حفظ منابع ذینفعان تاکید می نماید و با برنامه ریزی های انجام شده در جهت ارتقا و بهبود فضای کسب و کار با هماهنگی های انجام شده توانست با قدرت و توانایی بالا در سال جاری مقدار 1.644.805 تن سیمان داخلی را در بورس کالا عرضه نماید و در نهایت در پایان سال جاری در مبلغ 5فروش داخلی 52 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، موفق مجموعه با ارتقاء‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف مواجه بوده است ، از جمله مهمترین دستاوردهای این مجموعه عبارتند از:

-خرید ماشین‌آلات معدن از شرکت هپکو: با همکاری و پیگیری‌های موفق، توانستیم ماشین‌آلات معدنی مورد نیاز خود را از شرکت هپکو به دست آوریم.

-افزایش تولید و فروش سیمان و کلینکر: از طریق بهبود فرآیندها و ارتقاء کیفیت، تولید و فروش محصولات سیمان و کلینکر را به میزان قابل توجهی افزایش دادیم.

-کسب مقام اول واحد نمونه معدنی استانی: با ارائه‌ی عملکرد برجسته و استاندارد، توانستیم مقام اول واحد نمونه معدنی در استان خود را به دست آوریم و شهرتی ملموس برای کیفیت کارهای خود ایجاد کنیم.

همچنین برنامه‌های اقدام شرکت در سال آتی نیز عبارتند از:

افزایش سود و ثروت: با بهره‌گیری از فرصت‌ها و بهینه‌سازی عملکردها، هدف ما افزایش سود و ثروت است.

کاهش بهای تمام شده و افزایش بهره‌وری: به دنبال بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستیم.

بهبود کیفیت محصول: با توجه به استانداردهای بالا، بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات یکی از اولویت‌های ماست.

بهینه‌سازی و بازسازی خطوط تولید: با بهره‌گیری از فرآیندهای به‌روز و بهینه، بهبودی و بازسازی خطوط تولید را در دستور کار قرار می‌دهیم.

حفظ سهم بازار داخلی و صادراتی و مطالعه و شناسایی فضای خالی بازار جهت کسب و کار: همواره سعی در تقویت و حفظ سهم بازار داخلی و صادراتی داریم و با مطالعه بازار، فضای خالی‌ها را شناسایی و بهره‌برداری از آنها را در نظر داریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24