Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شرکت صنایع سرام آرا به عنوان شرکت اول از نظر توسعه صادرات در بین شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در رتبه بندی سال 1402 معرفی شده است.

توسعه صادرات صنعت سرامیک در شرکت صنایع سرام آرا

بورس24 : شرکت صنایع سرام آرا به عنوان شرکت اول از نظر توسعه صادرات در بین شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در رتبه بندی سال 1402 معرفی شده است.

توسعه‌های اخیر در شرکت صنایع سرام آرا نشان دهنده موفقیت در زمینه تولید محصولات به روز و مینیمال    می باشد. این شرکت به عنوان مجموعه ای پیشرو در بازار کاشی و سرامیک با راه‌اندازی پروژه‌های مختلف اعم از تولید محصولات تک‌پخت، سرامیک استخری و ارائه انواع طرح‌ها و پانچ‌های متنوع ، شناخته شده است .

مزیت رقابتی شرکت صنایع سرام آرا ، تنوع  سبد محصولات و تمرکز بر کیفیت است که این موفقیت مرهون تلاش بی وقفه و استعداد تیم اجرایی آن برای نوآوری و بهبود روزافزون محصولات خود می باشد. 

افزایش سهم  صادرات در سال 1402  از کل تولیدات  نشان دهنده توانایی بالای رقابتی  محصولات این شرکت با بازار های بین المللی به شمار می رود که این تحولات منجر به بهبود نتایج مالی و افزایش درآمد شرکت نیز شده است.

سرام آرا

به همین منظور محمد جواد پرچمی ، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع سرام آرا در خصوص پروژه های توسعه یافته و محصولات این مجموعه تولیدی گفت: پروژه اول طرح توسعه، در جهت راه‌اندازی  تولید محصولات تک‌پخت (محصولات سایز کوچک 30*10 و 15*15) مطرح بوده که در سال گذشته،  کارام به عنوان پیشرو ارائه  انواع رنگ ها، پانچ‌ها و طرح هایی زیبا با سبکی مینیمال بوده دراین ابعاد بوده و هم اکنون نیز این جایگاه را حفظ کرده است.

وی با اشاره به روند اجرایی سیاست های توسعه ای سرام آرا ادامه داد:  پروژه دوم طرح توسعه مربوط به  تولید کاشی مینیاتوری یا همان سرامیک استخری، بوده که بهره برداری از خط اول تولید این محصول درسایز چهارگوش 2.5*2.5 ، در دی ماه سال گذشته انجام شد.

پرچمی یادآور شد: از سویی دیگر سرام آرا موفق به تولید تابلوهای دیجیتال استخری برای اولین بار در کشور شد که این امر مزیت رقابتی دیگری نسبت به رقبای داخلی محسوب می شود.

مدیرعال کارام از بهره برداری خط تولید دوم  محصولات مینیاتوری  در سایز شش گوش 3.5*3.5 تا پایان خرداد ماه  سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به تحقق اهداف شعار سال 1403، (جهش تولید با مشارکت مردم)، شرکت سرام آرا در زمینه رشد تولید داخلی با تلاش همه جانبه برای افزایش حداکثری ظرفیت تولید به همراه حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، برنامه مناسب و را مطلوبی تدوین کرده که در دست اقدام است

 پرچمی استراتژی مهم کارام در سال 1403 را  ورود به بازار های جدید بین المللی عنوان کرد و گفت: نتیجه این مذاکرات، افزایش حاشیه نفوذ و دستیابی به سهم بیشتر بازار در کشورهای مختلف، به زودی کام سهامداران این شرکت  را شیرین خواهد کرد.

کارام

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24