Bourse24 Ads 236

Bourse24 Ads 242

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سپیدار سیستم آسیا با حضور بیش از  ۹۲ درصد سهامداران امروز برگزار شد.

مجمع «سپیدار» 720 تومان سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سپیدار سیستم آسیا با حضور بیش از  ۹۲ درصد سهامداران امروز برگزار شد.

این مجمع ۷۲۰ تومان سود نقدی تقسیم کرد.

از نکات مهمی که در طول مجمع سپیدار به آن اشاره شد،  به شرح زیر است:

* شرکت توانسته است پیشرفت بسیار بالایی در ثبت درآمد عملیاتی در سال گذشته باشد ، درآمد عملیاتی شرکت  با ۱۶۵ درصد رشد و  سود عملیاتی ۱۹۹ درصد و هزینه های عملیاتی با ۴۳ درصد رشد همراه بود.

* سپیدار در طول ۱۵ سال سابقه توانسته است ۱۱۹.۰۰۰ مشتری داشته باشد .

* شرکت در طی چندین سال کسب و کار توانسته است به گسترش شبکه نمایندگی و فروش بپردازد و تا به امروز ۳۶۰ نماینده فعال در کشور برای عرضه محصولات خود دارد.

*  برند دشت، بازار و اصناف و سپیدار، کسب‌ و کارهای کوچک بازار هدفش است. همچنین،  تمرکز شرکت بر روی کسب‌ و کارهای کوچک است.

*افزایش سرمایه در برنامه شرکت نیست .

* به فکر تغییر و ایجاد فضای فیزیکی مناسب ب ای سپیدار هستیم که احتمالا هزینه استهلاک را تحت تاثیر قرار دهد.

* در ارتباط با محصولات ابری هنوز به نتیجه گیری نرسیده ایم .

* ۹۶ هزار دانشجو را در بازار تحت آموزش قرار داده ایم .

* نرم افزار دشت در مالکیت ۱۰۰ درصدی برای سپیدار است .

*دشت در بازاری کار می کند که محل توجه این محصول هست ، زیر ساخت مناسبی برای گسترش این بازار لازم بود که ما طی این سال‌ها انجام دادیم ، چون طرف های ما فروشگاه ها بودند و تمام تلاش ما برای فروش بیشتر است .

تکمیلی...

امروز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سپیدار سیستم آسیا با نماد سپیدار برگزار شد .

رنجبری مدیر عامل شرکت گفت : شرکت توانسته است، پیشرفت قابل توجهی در ثبت درآمد عملیاتی با ۶.۲۵۹ میلیارد ریال در سال گذشته داشته باشد ، درآمد عملیاتی شرکت  با ۱۶۵ درصد رشد و  سود عملیاتی ۱۹۹ درصد و هزینه های عملیاتی با ۴۳ درصد رشد همراه بوده است.

او در ارتباط با بازار هدف نرم افزار های دشت و سپیدار گفت:  تمرکز اصلی سپیدار کسب و کار های کوچک و بر تولید، تحلیل و عرضه محصولات حوزه ‌های مالی، بازرگانی، خدماتی است و بازار هدف دشت، نیز بر پایه بازار و اصناف است .

رنجبری گفت : سپیدار در طول ۱۵ سال سابقه توانسته است ۱۱۹.۰۰۰ مشتری داشته باشد و در طی چندین سال کسب و کار توانسته به گسترش شبکه نمایندگی و فروش بپردازد و تا به امروز ۳۶۰ نماینده فعال در کشور برای عرضه محصولات خود دارد. وی افزود : ما ۹۶ هزار دانشجو را در بازار تحت آموزش قرار داده ایم .

او گفت: فروش نرم ‌افزار های ما معادل ۵.۴۳۳ میلیارد ریال و با رشد ۱۷۲ درصدی همراه بوده است همچنین، خدمات پس از فروش ۱۲۲ درصد و آموزش ۷۹ درصد رشد داشته است.  
وی گفت : افزایش سرمایه در برنامه شرکت نیست  زیرا به فکر تغییر و ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای سپیدار هستیم که احتمالا هزینه استهلاک را تحت تاثیر قرار دهد . وی افزود : ملک ۲۵ ساله مستهلک خواهد شد و ماهانه حدود ۲ میلیارد تومان تا ۸ ماه از محل این ساختمان، هزینه استهلاک پیش‌ بینی می شود که ما به دنبال یک ملک مستقل اداری هستیم.

مدیر عامل در ارتباط با اهداف استراتژیک شرکت در سال  1403 گفت : افزایش نفوذ در بازار های استانی، رهبری محصولی بازار و توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه شبکه نمایندگی‌ ها و افزایش سطح ارتباط و مراقبت از مشتریان از اهداف شرکت است . او اضافه کرد : در ارتباط با محصولات ابری هنوز به نتیجه گیری نرسیده ایم  در سال گذشته بر سر قرارداد ها به نتیجه نرسیدیم و اگر نتیجه گیری برای امسال گرفته شود تاثیر زیادی بر درآمد عملیاتی شرکت خواهد گذاشت .

وی در ارتباط با بازار دشت گفت: دشت در بازاری کار می کند که محل توجه به این محصول هست و برای همین، زیر ساخت مناسبی برای گسترش این بازار لازم بود که ما طی این سال‌ ها روی آن کار کردیم ، چون طرف های ما فروشگاه ها بودند و تمام تلاش ما برای فروش بیشتر این نرم افزار است .

رنجبری گفت : جریان صادرات از صبحت های همیشگی ما در  جلسات است اما تحریم ها دلیلی برای ان است که نتوانیم در بازار های خارجی باشیم و انتقال مبلغ فروش رفته وجود ندارد. 
او در ارتباط با معافیت مالیاتی از بابت پروانه بهره ‌برداری گفت : تا اوایل مرداد ماه این معافیت وجود دارد اما بعد از آن در تلاش برای گرفتن آن هستیم ولی چون تمام و کمال از زمان معافیت استفاده شده است به نظر دیگر تمدید نشود.

اعضای هیئت مدیره گفتند : تمرکز شرکت بر محصولات دشت و سپیدار است و برنامه‌ ای برای تولید محصول جدید نداریم و بر روی عرضه محصولات نرم‌ افزاری فعلا تمام تمرکز خود را گذاشته ایم اما به دنبال توسعه در زیر ساخت ‌های شرکت و استفاده از هوش مصنوعی برای خدمات پس از فروش هستیم.

رئیس مجمع : سود نقدی تا ششم خردادماه از طریق سجام پرداخت خواهد شد. در انتها، سپیدار ،  ۷۲۰ تومان سود نقدی تقسیم کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 240


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24