به گزارش کدالنگر بورس۲۴، شرکت پاکسان با نماد “شپاکسا” در جدیدترین گزارش ماهانه خود از رشد پرشتاب فروش طی سهماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴ خبر داده است

به گزارش کدالنگر بورس24 ، شرکت پاکسان با نماد “شپاکسا” در جدیدترین گزارش ماهانه خود از رشد پرشتاب فروش طی سهماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴ خبر داده است. این شرکت تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی در این مدت موفق به ثبت فروش ۲,۳۹۷ میلیارد تومانی شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، افزایش قابل توجه ۴۶ درصدی را نشان میدهد. فروش سهماهه نخست سال قبل معادل ۱,۶۴۶ میلیارد تومان بود.
بررسی جزئیات ترکیب فروش پاکسان حاکی از آن است که در سهماهه اخیر، فروش داخلی سهم عمدهای از درآمد شرکت را به خود اختصاص داده است؛ بهطوریکه از مجموع ۲,۳۹۷ میلیارد تومان فروش کل این دوره، ۲,۲۰۸ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و ۲۷۱ میلیارد تومان مربوط به فروش صادراتی بوده است.
در میان محصولات داخلی، صابون با فروش ۹۲۱ میلیارد تومانی، اصلیترین منبع درآمد شرکت در بازار داخل محسوب میشود. در بخش صادرات نیز پودرهای شوینده سهم بسزایی ایفا کردهاند و با ثبت فروش ۱۷۵ میلیارد تومانی، صدرنشین محصولات صادراتی شرکت در این دوره بودهاند.
همچنین، پاکسان در خرداد ماه ۱۴۰۴ موفق به ثبت فروش ۵۰۳ میلیارد تومانی شد که از این رقم، ۴۹۶ میلیارد تومان متعلق به فروش داخلی و ۳۱ میلیارد تومان از محل صادرات محقق شده است. این ارقام بیانگر ادامه روند مثبت فروش شرکت در آغاز تابستان و تداوم تقاضا برای محصولات شوینده پاکسان در هر دو بازار داخلی و خارجی است.
در مجموع، گزارش عملکرد سهماهه پاکسان نشان میدهد تمرکز بر بازار داخلی و تداوم صادرات، بهویژه در بخش پودرها، موتور اصلی رشد درآمد این شرکت تولیدی در ابتدای ۱۴۰۴ بوده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.