به گزارش کدال نگر بورس24، مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس یزد در گزارش عملکرد سهماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴، توانست مجموعاً ۵۲۰ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود درآمد شناسایی کند

به گزارش کدال نگر بورس24 ، مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس یزد در گزارش عملکرد سهماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴، توانست مجموعاً ۵۲۰ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود درآمد شناسایی کند. از این مبلغ، ۳۳۴ میلیارد تومان به فروش داخلی و ۱۸۹ میلیارد تومان به بخش صادراتی اختصاص یافته که این ترکیب بیانگر نقش پررنگ صادرات در درآمدزایی شرکت طی سهماهه نخست سال جاری است.
در خرداد ماه نیز این شرکت موفق شد فروش ۲۰۱ میلیارد تومانی را به ثبت برساند. بررسی سهم محصولات مختلف نشان میدهد که «سرامیک کف» هم در بازار داخلی و هم صادراتی، پرفروشترین محصول شرکت بوده است، بهطوری که در بازار داخلی ۷۶ میلیارد تومان و در بخش صادراتی ۳۳ میلیارد تومان از فروش خرداد ماه را به خود اختصاص داده است.
توزیع فروش داخلی و صادراتی پرسپولیس یزد نشاندهنده تنوع بازار هدف این شرکت و مدیریت مناسب ریسکهای ناشی از بازار داخلی است. همچنین، سهم بالای سرامیک کف در سبد فروش، حاکی از تقاضای پایدار و موقعیت برتر این محصول در بین مشتریان داخلی و بینالمللی است.
جمعبندی:
عملکرد مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس یزد در سهماهه نخست ۱۴۰۴، با ثبت فروش ۵۲۰ میلیارد تومانی و سهم بالای صادرات، شرایط مناسبی را برای شرکت فراهم کرده است. پایداری فروش محصولات اصلی مانند سرامیک کف، چشمانداز مثبتی برای ادامه سال و تقویت جایگاه شرکت در بازار مصالح ساختمانی رقم زده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.