بانک ملت در مسیر حرکت به سوی بانکداری هوشمند، با ارائه خدمت بانکداری ویدیویی، تجربه جدیدی را در بانکداری غیرحضوری برای مشتریان رقم زده که با استقبال آنان از این خدمت فناورانه جدید رو به رو شده است.

بورس24 : بانک ملت در مسیر حرکت به سوی بانکداری هوشمند، با ارائه خدمت بانکداری ویدیویی، تجربه جدیدی را در بانکداری غیرحضوری برای مشتریان رقم زده که با استقبال آنان از این خدمت فناورانه جدید رو به رو شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بررسی آمار عملکردی خدمت بانکداری ویدیویی بانک ملت نشان میدهد که تاکنون بیش از ۲۲.۰۰۰ تماس تصویری از سوی مشتریان برقرار شده و کارشناسان بانک پاسخگوی نیازهای آنها بودهاند و همچنین بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال حواله بانکی از این بستر انجام شده که نشان دهنده استقبال مشتریان از این خدمت نوآورانه است.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی که هم اکنون از طریق سامانه مگابانک ملت در دسترس مشتریان حقیقی قرار دارد به زودی از طریق شعبه دیجیتال بانک ملت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
در عین حال، در آینده نزدیک، سایر خدمات بانکی پرکاربرد نیز به این خدمت افزوده خواهد شد تا دامنه پوشش خدمات آن گسترش یابد و نیازهای بیشتری از مشتریان بدون مراجعه حضوری پاسخ داده شود.
بر این اساس، بانکداری ویدیویی ارتباط مستقیم و چهره به چهره مشتریان با کارشناسان بانکی را ممکن کرده است و خدمات متنوع بانکی را از جمله حواله بین حسابهای بانک ملت، حواله پایا و حواله ساتنا به صورت غیرحضوری، و در بستری سریع و امن ارائه میدهد.
این گزارش حاکی است، بانک ملت همواره تلاش میکند با ارائه محصولات دیجیتال پیشرفته همچون بانکداری ویدیویی، مسیر تحول بانکداری سنتی به بانکداری نوین و هوشمند را هموار کند و به روند توسعه فناوریهای مالی نوآورانه برای بهبود تجربه مشتریان ادامه دهد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.