Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

منابع دیپلماتیک برخی جزئیات دیدار چند ساعته کاترین اشتون و محمد مرسی در محل بازداشت رئیس جمهور معزول مصر را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شب گذشته با استفاده از یک فروند بالگرد نظامی به محل بازداشت رئیس جمهور معزول مصر انتقال داده شد تا با وی دیدار داشته باشد. مقامات امنیتی مصر نیمه شب گذشته بدون اعلام جزئیات بیشتر اعلام کردند دیدار اشتون و مرسی آغاز شده است.

برخی منابع مصری اعلام کردند که این دیدار حداقل سه ساعت به درازا کشیده و گفتگوی اشتون و مرسی در حضور یک شخصیت نظامی برگزار شده است. این منابع اعلام کردند که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از این دیدار تقاضای دیدار دیگری با محمد مرسی را مطرح کرده است.

اما روزنامه کویتی الوطن امروز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد: اشتون در دیدار با مرسی پیشنهاد پایان دادن به تظاهرات و تحصن حامیان وی در قاهره را در برابر عدم پیگرد قضایی و امنیتی مرسی و تمامی رهبران اخوان المسلمین را ارائه کرده است.

بنابراین گزارش، اشتون پیش از دیدار با مرسی دو هدف داشته که یکی از آنها ارائه طرح پایان دادن به بحران کنونی و دوم اطمینان پیدا کردن از وضعیت جسمانی رئیس جمهور معزول بوده است.

این منابع اعلام کردند: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این دیدار از وضعیت خوب جسمانی محمد مرسی و برخورد مناسبی که با وی انجام شده، اطمینان حاصل کرد. رئیس جمهور معزول مصر نیز اعلام کرده که پیشنهاد اشتون درباره پایان دادن به بحران کنونی را در اسرع وقت بررسی می کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24