Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

امین حیایی بازیگر سریال کلاه‌پهلوی درباره تعطیلی «خانه سینما» گفت:چرا خانه سینما اینجور شد؟ چون از اول رفاقت‌هایش کمی بو داشت. همبستگی در آن وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی رخنه می‌کنند و آدم‌ها را به جان هم می‌اندازند و اختلاف‌هایی به وجود می‌آورند.

به گزارش فارس، امین حیایی بازیگر مطرح سینمایی ایران و بازیگر سریال کلاه‌پهلوی در حاشیه فیلمبرداری قسمت پایانی این سریال در بخشی از گفت وگوی خود با رسانه‌ها با اشاره به دلایل تعطیلی خانه سینما گفت: به نظر من ابتدا باید رفاقت‌ها ایجاد شود. چرا خانه سینما اینجور شد؟ چون از اول رفاقت‌هایش کمی بو داشت. همبستگی در آن وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی رخنه می‌کنند و آدم‌ها را به جان هم می‌اندازند و اختلاف‌هایی به وجود می‌آورند که یکسری از آن وسط سود به دست بیاورند و از آب گل آلود ماهی بگیرند که ما نباید این اجازه بدهیم.

وی افزود:ما بازیگران و عوامل و سینمایی‌ها باید به قدری رفاقت‌هایمان قوی باشد که چنین اتفاقاتی نیفتد. می‌رفتیم خانه سینما می‌نشستیم می‌دیدیم به جای اینکه از کار هم تعریف کنند و به هم بها بدهند و ارزش‌های کار هم را بکشند بالا و برای هم افتخار به وجود بیاورند، می‌نشستند مثل خاله زنک‌ها پنبه هم را می‌زدند. کار هم را مسخره می‌کردند.

امین حیایی همچنین تاکید کرد:خوب خدایی هم آن بالا هست و نتیجه‌اش می‌شود این. حالا بیایند خانه سینما را جمع کنند. اگر رفاقت‌ها ایجاد شود، رقابت‌ها هم سالم می‌شود و ما حتی می‌توانیم در سطح جهانی حرف اول را بزنیم. چون توانایی، استعداد و آدم‌هایش را داریم. اندیشمندانی را در جامعه داریم که آن طرف دنیا نمی‌توانی پیدایشان کنی. خیلی ‌ها می‌ روند آن طرف دنیا کار می‌کنند ولی دوباره بر می ‌گردند همین ‌جا و می ‌گویند هیچ‌ جا کشور خودمان نمی‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24