Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ž امروز در بازار، برترین تقاضا مربوط به نماد شبندر و برترین عرضه از آن نماد کبافق بود.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،در حالی که قرار است دور پنجم مذاکرات جامع میان ایران و قدرت های غربی در اواخر ماه جاری برگزار گردد، خبر رسید که در دو روز آینده مذاکرات در سطح کارشناسی میان مقامات ایرانی و غربی همزمان با نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار خواهد گردید.

در پتروشیمی ها تثبیت اوره در بیش از 315 دلار و عدم افتی دیگر برای آن سهامداران گروه را امیدوار کرده است. در گروه پتروشیمی نگاه ها به گزارش های سه ماهه آن ها خواهد بود که در ماه آینده منتشر می شوند. این گزارش ها مسیر این گروه را مشخص می کند.

در پالایشی ها ظاهرا یکی از ابهامات گروه یعنی مشکل نرخ تسعیر ارز سال 91 و 92 با شرکت ملی پخش در حال حل شدن می باشد. این اتفاق باعث رشد سود انباشته در شرکت های گروه خواهد شد. به نظر می رسد اگر مشکل نرخ های فروش محصولات شرکت ها در سال 92 نیز حل شود این گروه توانایی رشد خواهد داشت.

در خودرویی ها منتظر نظر نهایی شورای رقابت در مورد نرخ خودرو هستند. در این باره مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرده که در صورت ابلاغ فرمول جدید شورای رقابت برای تغییر در قیمت خودروها، افزایش قیمت جزئی خواهد بود. امروز شایعاتی نیز از توقف چند خودرویی در بازار پیچیده بود که غیر موثق بودند.

در این رابطه مدیر امور ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران نیز در خصوص متوقف شدن نماد شرکتهای خودرویی با افزایش نرخ محصولات گفته: شرکتهای خودرویی در صورت افزایش نرخ باید آثار افزایش نرخ بر سودآوری خود را به بورس گزارش کنند تا ببینیم تعدیل سود آنها 20 درصد بیشتر خواهد شد یا کمتر. ضمن اینکه آخرین پیش بینی سود شرکت نباید کمتر از 5 تومان باشد زیرا تعدیل هر چقدر باشد نماد متوقف نمی شود مگر اینکه تعدیل آنها بالای 5 تومان باشد.

امروز محمد بیاتیان، از اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد با توجه به صحبت های مسئولین دولتی و خودروسازان بعید است شاهد کاهش قیمت خودرو باشیم و موضوع کاهش قیمت منتفی است.

در بانکی ها امروز شاهد 2 تعدیل مثبت بودیم. بانک کارآفرین برای هر سهم در سال مالی 92 برای هر سهم مبلغ 466 ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به آخرین پیش بینی 7 درصد افزایش داشته است.

بانک اقتصاد نوین نیز با تعدیل مثبت 21 درصدی عایدی خالص هر سهم در سال مالی 92 را از مبلغ 401 ریال به 485 ریال افزایش داده است.

در برقی ها شایعه پرداخت مطالبات دولت به این گروه و پرداخت جریمه دیر کرد به آنها معاملات گروه را تحت تاثیر قرار داده است.

در انفورماتیکی ها طبق بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به بانک ها کارمزدهای جدید دریافتی شتاب برای انجام خدمت از روز سه شنبه 20 خردادماه سال 93 در کلیه تراکنش های مرکز عضو شتاب اعمال خواهد شد.

در گروه مخابرات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرده با اجرای مصوبه یکنوااخت سازی تعرفه مکالمات تلفن همراه رقم قبوض مشترکان همراه اول از ۲۷ درصد افزایش تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24