Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دکتر علی صالح آبادی صبح امروز به همراه دو تن از معاونین وزارت امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران بانک توسعه صادرات ایران حاضر شد و دکتر بهمن وکیلی کلید اتاق ریاست و سکان هدایت مجموعه بانک توسعه صادرات ایران را به وی تحویل داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه 
پول ‌نیوز، در اولین حضور دكتر صالح آبادی به عنوان مدیر عامل جدید این بانك كه با همراهی آقای محمد پاریزی معاون امور بانكی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دكتر شاپور محمدی، معاون اقتصادی این وزارتخانه  صورت گرفت از خدمات آقای دكتر بهمن وكیلی، مدیرعامل سابق بانك توسعه صادرات تقدیر شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای  این جلسه آقای دكتر بهمن وكیلی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای سپرده گذاری یك میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بانك توسعه صادرات در لایحه بودجه سال 94 و  فراز و نشیب های  این بانك در دوران تحریم یادآور شد: با تلاش مدیران و  كاركنان این بانك آخرین صورت های مالی این بانك بدون بند حسابرسی به تصویب مجمع این بانك‌ رسید و بانك توسعه صادرات  هیچ گونه بدهی به بانك مركزی ندارد.

پاریزی: دكتر صالح ‌آبادی رابطه بانك‌ ها و بازار سرمایه را مستحكم‌تر كرد

پاریزی سخنران بعدی این جلسه هم با تقدیر از خدمات از دكتر وكیلی در طول چهار سال حضور در بانك توسعه صادرات گفت: خانواده نظام بانكی كماكان  نیازمند حضور چنین سربازانی است كه بر حسب ضرورت و با شجاعت قبول مسئولیت می كنند.

معاون امور بانك و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه سخنان خود با اشاره به  نقش تعیین كننده دكتر صالح آبادی در بازار سرمایه اظهار كرد: دكتر صالح‌ آبادی مرد بحران است و همیشه رابطه خوبی با نظام بانكی داشته و در دوره ایشان رابطه بازار سرمایه و نظام بانكی مستحكم ‌تر شده است.  

وی با بیان اینكه بورس قبلا" ساختار تكنولوژیك نداشت ولی در حال حاضر سطح توقع از این بازار بسیار بالا رفته و پهلو به پهلوی بازار پول و بلكه بالاتر است تصریح كرد: آقای دكتر صالح آبادی پدیده ای به نام بورس را در اقتصاد ایران مردمی كرد.

شاپور محمدی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی هم با اشاره به خدمات دكتر وكیلی در زمان تنظیم بسته خروج از ركود دولت تدبیر و امید گفت: بانك توسعه صادرات در حوزه آماری جزو منظم ترین بانك های كشور بود.

وی با یادآوری خدمات رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: امیدواریم مدیرعامل جدید بانك توسعه صادرات، پس از یك دهه حضور در بورس بتوانند گام موثری برای گسترش رابطه بازار پول و سرمایه بردارد تا ابزارهای مشترك بین این دو بازار شكل بگیرد.

صالح ‌آبادی: همراهی و ارتباط نزدیك با كاركنان رمز موفقیت است

مدیر عامل جدید بانك توسعه صادرات، سخنان خود را با تجلیل از تلاش های دكتر وكیلی در حل مشكلات كشور در دوران تحریم و فضایل اخلاقی ایشان آغاز كرد و در ادامه افزود: خوشبختانه بانك توسعه صادرات به اذعان بسیاری از افراد شبكه بانكی كشور همكاران فرهیخته و با سطوح تحصیلاتی بالا دارد كه می‌تواند باعث موفقیت‌های بیشتر بانك شود.

دكتر صالح آبادی، عامل توفیق خود را در بورس، تعهد، تخصص و خلاقیت نیروی انسانی بیان داشت و ابراز كرد: ساختار نیروی انسانی در بورس و در بانك توسعه صادرات از نظر سطح تخصص و فرهیختگی مشابه است و به اعتقاد من در سازمان ‌های دانش بنیان نیروی انسانی بسیار بیشتر از جاهای دیگر سازمان را بالا می برد.

دكتر صالح آبادی ادامه داد: نیروهای توانمندی در بورس بودند كه با عشق و علاقه موجب شده بودند كار موفق شكل بگیرد. وی افزود: بر اساس اطلاعات بنده دوستان حاضر در بانك توسعه صادرات هم در جمله نیروهای فرهیخته، خوبان و نیكان هستند كه امیدواریم كار جمعی را با همراهی و همكاری یكدیگر و با  عشق و علاقه ادامه بدهیم و كارهای جدید و نو تعریف كنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24