Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام من قبل ریزش تا تو اوج سهامم و نقد کردم اما تو کف احتمالا قبل شروع جنگ میخوام فول سهم بشم ۵ تا سهم بنیادی از صنایع مختلف به من معرفی کنید که بیشترین بازدهی تو دو تا سناریوی احتمالی بعد از جنگ بده

    20 بهم 1404 ساعت 19:23
  • bourse24 users avatar

    با سلام
    پرتفوی من به شرح زیر است
    صندوق طلا کهربا 35%
    گواهی سپرده نقره بورس کالا 35%
    صندوق درآمدثابت 20%
    سهام 10%
    نظرتون راجع به این سبد دارایی چیست؟
    لازم به جابجایی در ترکیب سبد دارایی من در شرایط فعلی هست؟

    20 بهم 1404 ساعت 13:50
  • bourse24 users avatar

    با سلام
    پرتفوی من به شرح زیر است
    صندوق طلا کهربا 35%
    گواهی سپرده نقره بورس کالا 35%
    صندوق درآمدثابت 20%
    سهام 10%
    نظرتون راجع به این سبد دارایی چیست؟
    لازم به جابجایی در ترکیب سبد دارایی من در شرایط فعلی هست؟

    20 بهم 1404 ساعت 13:49
  • bourse24 users avatar

    سلام ای پی اس فوروارد برای شخارک، فاسمین و فملی برای سال 1405.
    چجوری می تونم به سود های آینده نگر کل بازار دسترسی داشته باشم؟

    20 بهم 1404 ساعت 11:07
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیر الان باید نقد بشیم یا روی سهامی ک داریم باشیم؟

    20 بهم 1404 ساعت 10:25
  • bourse24 users avatar

    من سهام بانک ملت دارم بنظرتون سهم رو با شتران عوض کنم و یا رو وبملت سهام دار بمونم؟ و یا با کدوم سهم دلاری تعویض کنم

    19 بهم 1404 ساعت 22:01
  • bourse24 users avatar

    سلام ممنون میشم تحلیل تکنیکال نماد سینرژی را ارائه نمایید. با تشکر

    19 بهم 1404 ساعت 16:28
  • bourse24 users avatar

    تو تحلیل هاتون گفتین اگر بازار جکع بشه وسینا 20 درصد رشد شارپی خواهد داشت و چندین جا معرفیش کردین ولی فعلا هیچی ندیدم ازیش
    نگهداری کنیم ؟

    19 بهم 1404 ساعت 09:33
  • bourse24 users avatar

    سلام سهامدار سهام کچاد وکگل هستم که در طی این چندسال رشد نکرده ایا باسهام پالیشی ویا پتروشمی اون ها رو عوض کنم ؟

    18 بهم 1404 ساعت 17:54
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیر من سهام پارس رو چند سال هست دارم که خیلی رشد نکرده میخواستم بپرسم که با سهام پارسان ویا شپدیس عوضش بکنم ؟

    18 بهم 1404 ساعت 17:51
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24