Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    عکس سوال شماره 20876 سلام جسارتا یک یا دو سهم که رشد شارپ و کوتاه مدت بسیار خوب میتونن داشته باشند رو جسارتا گلچین وار و ویژه
    محبت بفرمایید و معرفی کنید،
    از لطف و محبتتون صمیمانه سپاسگزارم 🙏🏼

    12 بهم 1404 ساعت 13:04
  • bourse24 users avatar

    با توجه به شرایط جنگ و یا احتمال وقوع مذاکره ( احتمال پایین) توصیه به خرید صندوق یا طلا در این نقاط دارید چون به نظر من با توجه به بسته شدن بازارها و مبهم بودن شرایط بعد از جنگ و همچنین شرایط بعد از توافق در مذاکره و برگشت آرامش به بازار احتمالا پس ازوقوع این هر کدام از این 2 اتفاق احتمالا ریزش طلا داشته باشیم می خواستم نظر کارشناسی شما را داشته باشم و تصمیم بگیرم

    11 بهم 1404 ساعت 17:50
  • bourse24 users avatar

    من حق تقدم کفرا دارم که میدونید امروز با 100 منفی باز شد با این اوصاف حق تقدم را بفروشم یا در پذیره نویسی آن به سهم تبدیل کنم حدود 2 میلیون سه دارم

    11 بهم 1404 ساعت 17:43
  • bourse24 users avatar

    با سلام
    سهام بانک سینا امروز به قیمت 3000 ریال رسید و افزایش سرمایه 457 درصدی از محل سود انباشته و آورده نقدی و مطالبات حال شده و تجدید ارزیابی داره . به نظر شما در کوتاه مدت تا روز افزایش سرمایه می تونه 50 درصد سود بده ؟؟؟

    07 بهم 1404 ساعت 21:44
  • bourse24 users avatar

    با سلام
    من در سال 99 سهام شتران خریدم سنگین و الان بیش از 15 میلیون برگه سهم شتران دارم که در 5 سال 200 درصد فقط سود داده است و از کل بازار طلا و دلار و مسکن و ... خیلی عقب هستم . و تک سهم روی سهم شتران هستم . میخوام باریسک بالا چند تا سهم معرفی کنید برای بازدهی حداقل 100 درصدی در کوتاه مدت .
    ممنون

    07 بهم 1404 ساعت 21:42
  • bourse24 users avatar

    شما سرمایه گذاری در کاریزما را تائید می کنید؟

    07 بهم 1404 ساعت 19:45
  • bourse24 users avatar

    چرا نقره به بورس نمی اید؟

    07 بهم 1404 ساعت 19:44
  • bourse24 users avatar

    آینده طلا چطور است؟

    07 بهم 1404 ساعت 19:43
  • bourse24 users avatar

    در چه نمادی سرمایه گذاری کنم که بازده بیشتری در یک سال داشته باشد؟

    07 بهم 1404 ساعت 19:42
  • bourse24 users avatar

    وضعیت سهام پتروشیمی ها چرا خراب شده؟

    07 بهم 1404 ساعت 19:40
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24