Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    با سلام خدا قوت با توجه به ثبت افزایش سرمایه ویتانا پیشنهاد شما برای فروش چه قیمتی است که به ممنوعیت خرید و فروش تقسیم شود نخوریم؟ با سپاس فراوان

    21 ارد 1399 ساعت 08:50
  • bourse24 users avatar

    بادرود لطفا نظر خود رو در خصوص خرید فاسمین زیر 4000 تومان بفرمایید . با تشکر

    21 ارد 1399 ساعت 08:28
  • bourse24 users avatar

    با سلام این روند رو به رشد بازار تا کی ادامه داره و این هفته کلا وضعیت را چطور پیش بینی میکنین؟ ممنون

    21 ارد 1399 ساعت 07:48
  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترام بترانس یکی از کارخانجات شهر ماست که طبق اطلاعات ی به دستم رسیده تجدید ارزیابی داره و ار مطالباتاش میخواد دستشون برسه و اینکه محصول یکسالشونو با کشور خارجی که احتمالا عربی هستن قرارداد بسته تاثیری تو روند سهم داره و اینکه اگه خدایی نکرده بازار منفی شد هم احتمال افزایش تو این وضعیت د

    21 ارد 1399 ساعت 07:30
  • bourse24 users avatar

    لطفا در مورد این سهمایی که دارم یه نظری بدین که خوبن یا یا اگه خوب و مطمین نیست هرکدوم با چی میتونم جابه جا کنم .بترانس .وملی.سکرما.گوهران وصنا وسبحان و شبصیر.ممنون مرسی.

    21 ارد 1399 ساعت 07:25
  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترام یه سوال در اصلاح شاخص داستم اینکه اگه صورت بگیره بیشتر رو چه سهمهایی اثر میذاره و ممکن هم است سهمهایی باشن که روند مثبتی رو تو اصلاح شاخص ها داشته باشن؟ به نظرتون بیشترین اصلاح تو کدوم گروه و شاخه صورت میگیره دارویی غذایی شیمیایی قندی یا بانکی ...ممنون

    21 ارد 1399 ساعت 07:19
  • bourse24 users avatar

    با سلام و تشکر فراوان از زحمات حل شدن مشکلات پلوله چه تاثیری بر روی وپترو می گذارد

    21 ارد 1399 ساعت 03:05
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا نظرتون درباره سبد زیر بفرمائید با تشکر سفارس غپونه غگل حفارس دسینا تپکو شفارا ثعمتا خگستر شیران

    21 ارد 1399 ساعت 01:21
  • bourse24 users avatar

    باسلام بنده مدت 6ماه است که سهم بجهرم دارم ودراین مدت فقط بازدهی 50درصدی داشته درحالی که دراین مدت بسیاری سهام دوبرابر یا بیشتر شده اند سهم رو بفروشم یا عقب ماندگی اش رو جبران می کند پی بر ای بجهرم خیلی بالاست آیا این نشانه ارزنده نبودن آن است یا خیر

    21 ارد 1399 ساعت 01:06
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیر من از اسفند تا الان فولا کویر را دارم رش سهم جالب نیست ثلاح هست تبدیلش کنم ایا سمازن نیز جای رشد داره یا تعویضش کنم

    21 ارد 1399 ساعت 00:06
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24