پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










باسلام وخسته نباشید سوالی ذهن مکرا درگیر کده که سر در گم هتم وقتی قیمت نفت بشکه ای75 دلار بود اگر به 70 دلار کاهش می یافت پالایشیها در صف فروش قرار میگرفتند حالا که نفتزیر 30دلار است این قیمت ها چه توجیهی دارد
20 ارد 1399 ساعت 23:39پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام و وقت بخیر از سبد پیشنهادی برای فردا دو تا سهم خوب چی پیشنهاد میدین برای خرید؟ سپاس
20 ارد 1399 ساعت 23:11پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام با 2 میلیارد فردا چی بخریم
20 ارد 1399 ساعت 23:07پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استاد گرامی تارگت های سهم غمینو رو لطف میکنین خواهشاً با دقت بررسی کنید من تک سهم هستم و خیلی سرمایه گذاشتم
20 ارد 1399 ساعت 22:45پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام لطفاً نظرتون رو در مورد این سهمها بگید: - شگل - هجرت - وسدید - کاذر - ونوین - کاوه - وهور - پاکشو - وثنو در صورتی که موردی نیاز به تعویض داره لطفا سهم مناسب تعویض هم اعلام بفرمایید. با تشکر
20 ارد 1399 ساعت 22:29پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.وقت بخیر.نماد خراسان از لحاظ تکنیکال چه هدفی را دنبال می کند؟با توجه به کاهش نرخ اوره بازدهی سهم تا مجمع به چه مقدار هست؟توصیه به شرکت در مجمع می شود؟
20 ارد 1399 ساعت 21:21پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام..با توجه به اینکه مادر من معلمه و سهم عدالت دارد..بهترین گزینه چیه..آزاد سازی مستقیم یا غیر مستقیم؟
20 ارد 1399 ساعت 20:05پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام پدیده با قیمت ۱۴۰۰۰ واسه خرید مناسبه؟چه هدفی واسش متصورید؟
20 ارد 1399 ساعت 20:00پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام شپدیس نگه داریم یا با شبندر یا شپنا تعویض کنیم. چون آنها صف سنگینی دارند و قابل خرید نیستند
20 ارد 1399 ساعت 19:36پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام لطفاً اهداف سهم غشوکو و ولیز را بیان نمایید.باتشکر
20 ارد 1399 ساعت 19:25پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10