پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










با سلام دو میلیارد تومان نقدی دارم میخوام دو ماهه توی بورس سرمایه گذاری کنم چی بخرم با چند درصد پرتفوی؟
20 ارد 1399 ساعت 00:43پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام لطفا درمورد سبد من تعویض یا نگهداری سهام بفرمائید فولاد کاوه غبشهر کاما زبینا کمینا وثنو فارس تایرا سشرق سپاها آس پ وسینا وپاسار بفجر وایرا حبندر شستا پاکشو .سهم پیشنهادی برای تعویض هم بفرمائید ممنون
20 ارد 1399 ساعت 00:32پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10تو پرتفوم شیران و ریشمک و کتوکا دارم . جهت نگهداری یا تعویض راهنمایی بفرمایید
20 ارد 1399 ساعت 00:02پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام نظرتون درباره خرینگ چی هستش میان مدتش تا کجا صعودی است .ودرمورد چکاپا نگهداری بهتراست .استاد من تکنیکال رو آموزش دیدم .پیشرفته ترین نرم افزار که آموزشش بهتر باشه معرفی میکنید. یا بنیادی باشه .
19 ارد 1399 ساعت 23:19پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترام ضمن تشکر ار بورس 24 ، بنده مقداری سهام پخش ( پخش البرز ) و مقداری سهام خرینگ ( رینگ سازی مشهد) دارم ، لطفا در خصوص نگهداری یا فروش ، اینجانب را راهنمایی فرمایید. با سپاس
19 ارد 1399 ساعت 23:02پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باگذشت 3هفته سهمهای که معرفی شده یا صف خرید هستن یا اونی که خریدکردم همش منفی هست با اینکه بازار روند صعودی بود بازهم منفی بودن چرا ؟ سهم ی که شما پیشنهاد دادین قبلش تو کانالهای تلگرامی اعلام شده ؟ کم ریسک یعنی چه مدت ؟ از سهمهای این هفته یکی که بهتر از همه هست بگین تا این ضررهام جبران بشه ؟ مرسی
19 ارد 1399 ساعت 22:39پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام بنده بنا به پیشنهاد بورس ۲۴ سهام زبیتا،کاوه،فسازان،ممسنی،هجرت،وبشهر،ثعتما،رانفور،غبهار،وپخش،کمینا خرید نمودم همگی تو ضرر هستم. پیشنهاد شما تعویض هست یا نگهداری با قید مورد. اگر تعویض هست با کدوم سهم. از سهم های معرفی شده این هفته کدودر اولویت اول تا سوم می باشند. شپلی را پس از بازگشایی نگهدارم؟
19 ارد 1399 ساعت 22:26پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام با توجه به افزایش 1300 در صدی پتایر و گزارش کدال شرکت نظر شما نسبت به سهم چیست؟ روند قیمت؟ اهداف قیمتی؟ ورود به سهم؟ ماندن در سهم؟ سپاس فراوان
19 ارد 1399 ساعت 21:50پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با توجه به قطعی شدن عرضه شیمی بافت چه تاثیری در اهداف وپترو می گذارد
19 ارد 1399 ساعت 21:30پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام 1-ممسنی منفی میخورد درپاسخ کاربران میفرماِیید دارنده20% پتروشیمی گچساران ( مشخص نیست چه زمانی بهره برداری شود وبا توجه به ؛تحریم؛و...نمیتوان زمان دقیق تری اعلام کرد) بهترنیست در سهام اعلام حد زیان را اعلام کنید؟ 2-از بین شرنگی وغبهار کدامیک را انتخاب کنم؟ باتشکراز جنابعالی.
19 ارد 1399 ساعت 20:17پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10