Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام. لطفا نظرتون در مورد سبد من بفرمایید: رانفور، غگرجی، وغدیر، دزهراوی، شاراک، وصنعت، بترانس، مادیرا، وبملت، فخوز و غبشهر

    19 ارد 1399 ساعت 13:56
  • bourse24 users avatar

    صبا تامین با توجه به بالا رفتن ارزش بالای پرتفوی آن آیا توصیه به خرید دارید؟اگر دارید تا چه قیمت و چه زمانی نگهداری سهم رو مناسب میدانید ؟

    19 ارد 1399 ساعت 12:50
  • bourse24 users avatar

    با سلام با توجه به شایعات افرایش سرمایه و ... در بترانس ایا توصیه همچنان تعویض است ممنون میشم توضیحی بدهید

    19 ارد 1399 ساعت 12:22
  • bourse24 users avatar

    با درودnاستاد بزرگوار 2 سوال دارم لطفا راهنمایی بفرمایید . 1 وقتی نمادی بعد از کنفرانس خبری اعلام بازگشایی مینمایند چطور متوجه شویم یا اینکه بهتر بگویم چند دقیقه بعد باز میشود تا اینکه بتوانیم کلید خرید نماد بزنیم 2- با توجه به افزایش قیمت فلزات صلاح میدانید به نمادهای فلزی و معادن وارد شویم .متشکرم

    19 ارد 1399 ساعت 12:07
  • bourse24 users avatar

    سلام خسته نباشید. میخواستم اهداف غگرجی بدونم.

    19 ارد 1399 ساعت 11:43
  • bourse24 users avatar

    آیا شگویا رشد میکنه؟

    19 ارد 1399 ساعت 10:44
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا سهام اهداف میان مدت و کوتاه مدت سهام دعبید رو بررسی بفرمائید در شرایط فعلی بازار ورود را مناسب میدانید!؟

    19 ارد 1399 ساعت 04:03
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا سهام اهداف میان مدت و کوتاه مدت سهام دتماد رو بررسی بفرمائید در شرایط فعلی بازار ورود را مناسب میدانید!؟

    19 ارد 1399 ساعت 04:02
  • bourse24 users avatar

    سلامnیک قسمت جستجو بذاریدبرای این قسمت پرسش‌وپاسخ که ازسوالهای تکراری جلوگیری بشه،کلا در زمینه‌ی ارتقاوکابرپسندکردن سایت ضعیف هستید به شیوه‌ روزنامه‌های کاغذی یک سایتVIPرو اداره میکنید!اگر بشه یه جایی تو سایت باشه سهام‌های واچ لیستمون رو انتخاب کنیم هرمطلبی درموردش هست‌رو ببینم! یکم بروز باشید ممنون

    19 ارد 1399 ساعت 04:00
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا نظرتون رو در مورد نگهداری تاپیکو و خرید ذوب بفرمایید

    19 ارد 1399 ساعت 00:38
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24