Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    صندوق سرمایه گذاری گنجین که تازه عرضه شده چطور سهمی میباشد چرا بعد از عرضه اولیه افزایش قیمتی نداشته است پتانسیل سهم چطور میباشد

    13 ارد 1399 ساعت 01:17
  • bourse24 users avatar

    سلام nوقت بخیرnخرید سنگین کدام نماد پیشنهاد میشودnومعادنnفارسnپارسnشترانnشپدیسnشیرانnدر صورت عدم تایید سیگنال پیشنهاد فرمائیدnسپاسگذارم

    13 ارد 1399 ساعت 01:03
  • bourse24 users avatar

    سلام و درود . نظرتون در مورد سهم دماوند چطوراست من از قبل دارم ایا فعلا نگه دارم و در اصلاح شاخص یا ریزش بازار سهم استخون داری هست که ضرر کمتر کنم یا اینکه نگه دارم هدف میان مدتش چنداست.باسپاس

    13 ارد 1399 ساعت 01:01
  • bourse24 users avatar

    سلام.نطرتون درباره سهام زیر و اهداف و مقامت ان که در سبد سهام من میباشد چیست؟ممنون میشم کامل راهنمایی کنید زقیام.وصنعت.رکیش.حفاری.خمحرکه.سخوز.والبر و غگرجی.

    13 ارد 1399 ساعت 00:42
  • bourse24 users avatar

    سلام.خدا قوت.از بین سبد پیشنهادی این هفته دو سهم که از نظر شما بهتر و پر بازده تر و مطمئن تر خواهد بود معرفی کنید.با سپاس از زحمات شما

    13 ارد 1399 ساعت 00:06
  • bourse24 users avatar

    سلام با توجه به گزارش ماهیانه خوب و اصلاح قیمتی سهم بورس نظرتون در مورد سهم بورس رو میفرمایین؟

    12 ارد 1399 ساعت 22:51
  • bourse24 users avatar

    سلام و وقت بخیر لطفا نظرتون در مورد سهم افق کوروش رو میفرمایید؟

    12 ارد 1399 ساعت 22:50
  • bourse24 users avatar

    سلام شب بخیر nعمده سهامم شگل است با توجه به اینکه در ده روز گذشته نسبت به رشد بازار درجا زده نظرتون در مورد تعویض یا نگهداری آن چیست nدر صورتی که نظرتان نگهداری هست تارگت آن چقدر هست

    12 ارد 1399 ساعت 22:47
  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترامnنظرتون راجع به سهام فارس، شاراک و سمازن چیست؟ نگهداری یا تعویض؟ هدف این سهم ها چقدر است؟nبا توجه به اینکه وصندوق و رانفور را جدیدا سیگنال کردید آیا با این دو سیگنال تعویض کنم؟

    12 ارد 1399 ساعت 22:42
  • bourse24 users avatar

    باسلامnمن دیروز سوالی پرسیدم که تاکنون جوابی به سوالم ندادینnتعداد سوالات بالا بوده یا سوال من غیر منطقی بوده؟nچرا جواب نمیدین؟

    12 ارد 1399 ساعت 21:59
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24