پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










صندوق سرمایه گذاری گنجین که تازه عرضه شده چطور سهمی میباشد چرا بعد از عرضه اولیه افزایش قیمتی نداشته است پتانسیل سهم چطور میباشد
13 ارد 1399 ساعت 01:17پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام nوقت بخیرnخرید سنگین کدام نماد پیشنهاد میشودnومعادنnفارسnپارسnشترانnشپدیسnشیرانnدر صورت عدم تایید سیگنال پیشنهاد فرمائیدnسپاسگذارم
13 ارد 1399 ساعت 01:03پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام و درود . نظرتون در مورد سهم دماوند چطوراست من از قبل دارم ایا فعلا نگه دارم و در اصلاح شاخص یا ریزش بازار سهم استخون داری هست که ضرر کمتر کنم یا اینکه نگه دارم هدف میان مدتش چنداست.باسپاس
13 ارد 1399 ساعت 01:01پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.نطرتون درباره سهام زیر و اهداف و مقامت ان که در سبد سهام من میباشد چیست؟ممنون میشم کامل راهنمایی کنید زقیام.وصنعت.رکیش.حفاری.خمحرکه.سخوز.والبر و غگرجی.
13 ارد 1399 ساعت 00:42پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.خدا قوت.از بین سبد پیشنهادی این هفته دو سهم که از نظر شما بهتر و پر بازده تر و مطمئن تر خواهد بود معرفی کنید.با سپاس از زحمات شما
13 ارد 1399 ساعت 00:06پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام با توجه به گزارش ماهیانه خوب و اصلاح قیمتی سهم بورس نظرتون در مورد سهم بورس رو میفرمایین؟
12 ارد 1399 ساعت 22:51پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام و وقت بخیر لطفا نظرتون در مورد سهم افق کوروش رو میفرمایید؟
12 ارد 1399 ساعت 22:50پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام شب بخیر nعمده سهامم شگل است با توجه به اینکه در ده روز گذشته نسبت به رشد بازار درجا زده نظرتون در مورد تعویض یا نگهداری آن چیست nدر صورتی که نظرتان نگهداری هست تارگت آن چقدر هست
12 ارد 1399 ساعت 22:47پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترامnنظرتون راجع به سهام فارس، شاراک و سمازن چیست؟ نگهداری یا تعویض؟ هدف این سهم ها چقدر است؟nبا توجه به اینکه وصندوق و رانفور را جدیدا سیگنال کردید آیا با این دو سیگنال تعویض کنم؟
12 ارد 1399 ساعت 22:42پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلامnمن دیروز سوالی پرسیدم که تاکنون جوابی به سوالم ندادینnتعداد سوالات بالا بوده یا سوال من غیر منطقی بوده؟nچرا جواب نمیدین؟
12 ارد 1399 ساعت 21:59پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10