Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام استادnلطفا" در خصوص ETFهای در سهام کدامیک رااز بین آگاس، افق ملت، اطلس وکاریس پیشنهاد می کنید؟

    12 ارد 1399 ساعت 21:43
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیرnنظرتون در مورد سهمای انرژی ۳ ،بورس،کالا و فرابورس چیه؟

    12 ارد 1399 ساعت 21:31
  • bourse24 users avatar

    سلام.من وبملت دارم.خواستم اهداف بلند مدتشو بدونم.و اینكه شما توصیه به نگهداری دارید یا خیر؟

    12 ارد 1399 ساعت 21:30
  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترام اهداف وهور را ممنون میشم بفرمایید

    12 ارد 1399 ساعت 21:24
  • bourse24 users avatar

    سلام با توجه به ثبت افزایش سرمایه فولاد و فملی و احتمال عرضه این دو سهم و همچنین عرضه صندوقهای etf توسط دولت احتمال اصلاح بازار چقدر هست؟ ممکنه این اصلاح باعث ریزش بازار بشه؟

    12 ارد 1399 ساعت 18:37
  • bourse24 users avatar

    سلام استاد گرامی نظرتون در مورد سهم غمینو چی هست پیشنهاد خرید برای فردا میدین و باهاش رفت مجمع

    12 ارد 1399 ساعت 17:50
  • bourse24 users avatar

    سلام برای ونوین شرکت در افزایش سرمایه مناسب است یا سیو سود نظرتون درمورد نگهداری یا فروش دهدشت را بفرمایید با تشکر

    12 ارد 1399 ساعت 17:41
  • bourse24 users avatar

    با عرض سلام و ادب nمبلغی را برای خرید خانه کنار گذاشته ام اما مردد هستم الان خانه بخرم یا آنرا در بورس سرمایه گذاری کنم و از سود آن ،خانه بهتری خریداری کنم، لطفا من را راهنمایی نمایید.

    12 ارد 1399 ساعت 17:24
  • bourse24 users avatar

    باسلام ببخشید میخواستم نظر کارشناسان محترم تون رو راجع به سرمایه گذاری بلند مدت یک تا دوساله در سهام انرژی ۳ بدونم؟واینکه ساختمانی که برای بورس انرژی در کیش قرار هست ساخته بشه درچه مرحله ای هست

    12 ارد 1399 ساعت 16:58
  • bourse24 users avatar

    سلام.فولاد مبارکه در دی ماه جهت افزایش سرمایه متوقف و پس از بازگشایی با توجه به مقدار درصد افزایش سرمایه ، قیمت آن افت داشت.اما تا الان این سهام اضافه به پرتفوی من اضافه نشده.از طرفی بنده همان تعداد اولیه ای که از این سهم داشتم را در اسفند ۹۸ فروختم.آیا سهام مربوط به افزایش سرمایه به من تعلق میگیرد؟

    12 ارد 1399 ساعت 16:57
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24