پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











با سلامnبا توجه به هدف قیمتی که فارس، چکاپا، ساراب، دفارا داشته اند و در تحلیل ها و یا سوال و جواب ها به آنها اشاره کرده اید، احتمال زیاد تمامی انها فردا به هدف می نشینند( و یا تا بحال نشسته اند)nدر مورد نگهداری انها نظرتون رو می خواستم( مثلا افزایش سرمایه چکاپا که مجمع آن دوشنبه هفته بعد ست)nممنونn
07 ارد 1399 ساعت 18:27پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلامnدر خصوص سهم "سصفها" با توجه به شایعه افزایش سرمایه سنگین ار محل تجدید ارزیابی توصیه به ورود به سهم میکنید یا خیر؟ حد ضرر و حد سود سهم رو چه اعدادی هست؟
07 ارد 1399 ساعت 18:26پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10بررسی نموداری ریشمک و اهداف سهم رو میخواستم بدونم،بنظرتون نگهداری سهم یا توصیه به فروش دارید،اگر توصیه به فروش داری تعویض با چه سهمی
07 ارد 1399 ساعت 16:54پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و خسته باشیدnبا توجه به اینکه گفته بودید شاخص مقاومت مهمی روی 820 داره، در صورت عرضه زیاد در حوالی این عدد، نظرتون در مورد نگهداری سهام زیر چیه؟nوتجارت، وبملت، شیران، شگل، فخوز ، فملیnممنون
07 ارد 1399 ساعت 16:40پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با عرض سلام nسبدم شامل حریل و خچرخش، غفارس،بکام،بجهرم،وآوا،فجر، قشیر میباشد. nدر مورد نگهداری و فروش راهنمایی کنید ممنون میشم
07 ارد 1399 ساعت 16:33پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام مجمع چکاپا شرکت کنیم؟
07 ارد 1399 ساعت 16:26پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و تشکر از سیگنال های ارزنده، nآیا صلاح میدانید سهم شیران را با یکی از سهام ویتانا، وکادو، وهور و یا هر سهم مورد تاکید جنابعالی در قیمت فردا تعویض کنیم؟
07 ارد 1399 ساعت 16:15پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام nمن سهام ددام و کگاز رو مدتیه دارم یه مقداری هم روش سود داشتم ولی هر دو سهم حتی تو این بازار رویایی عموما یا منفی میخورن یا مثبت یک روزه و دوباره همون حالت منفی . این دو سهم رو نظرتون چی هست بفروشم یا نگه دارم . نکته مهم اینکه در نظر بگیرید الان خرید سهم با این صف ها خیلی قابل انجام نیست.سپاس
07 ارد 1399 ساعت 16:04پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استاد نظر شما در مورد خرید سهم واتی( سرمایه گذاری آتیه دماوند) چی هست؟ آیا از دید بنیادی مناسب ارزیابی می شه؟ اگه نظر شما مثبت هست اهداف سهم اگه امکان داره بیان کنید.nاگه امکان داره در مورد این سبد هم نظر بدیدnوبملت،شیران،کمینا،آریان،سصفهان،خکرمان،شیراز،وزمین
07 ارد 1399 ساعت 15:53پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام بر شماnآقای شکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت مصاحبه داشتن و گفتن بعضی از پتروشیمی ها دارن کاغذی معامله میشن و اصلن احداث نشده اند مثل ممسنی،داراب،فسا،جهرم،دهدشتnخواستم بپرسم با توجه به سیگنال ممسنی در سبد هفتگی،این حرف که گفته شده حقیقت داره؟nممنون میشم چون ممسنی خیلی ها خریدن
07 ارد 1399 ساعت 15:15پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10