پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











با سلام
07 ارد 1399 ساعت 15:05تشکر از راهنمایی های عالی تون ک باعث شددر طی ۷ماه سرمایه ام ۱۵۰درصد رشد کرد.
اما الان واقعا شرایط سخت شده و از ی طرف جو هشدار ریزش می شنویم از ی طرف هم حجم و ارزش معاملات هر روز بالاتر میره(هم ترس هم امید)...بهترین عمل در این شرایط چیست؟با توجه به اینکه اکثر سهام ها حمایت های محکمی نساختن
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام سهم وهور را امروز درصف خرید کردم ولی منفی شد نگهداری کنم یابفروشم لطفا دلیل نگهداری یافروش هم بیان کنید با تشکر
07 ارد 1399 ساعت 15:00پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام و عرض ادب. لطفا دو صندوق سهامی با بازدهی بالا که قابل معامله در بورس باشند معرفی بفرمایید. ممنون.
07 ارد 1399 ساعت 14:54پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام .سبد بنده وبملت دانا و داناح وتوکا هستش پیشنهاد جابجایی سهام را دارید؟ یا نگه داریnو حفاری رو چطور میبینید برای ورود سنگین
07 ارد 1399 ساعت 14:51پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10درود سهم فاذر روند نرمالی داشته جلسه مجمع به حد نصاب نرسیده ولی گویا افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی زمین و ساختمانها و اورده نقدی ۴۰۰۰ میلیاردی سهامداران قرار شده انجام بشه میخواستم بدونم علت ریزش این دو روز سهم چیه و من با این سهم چه برخوردی کنم ایا روند ریزش ادامه داره یا خیر و حدش کجاست
07 ارد 1399 ساعت 14:35پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.وقت بخیر،خراسان را تا چه قیمتی توصیه به نگهداری می کنید،شرکت در مجمع مناسب هست؟
07 ارد 1399 ساعت 14:34پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام سیگنالهای خرید وفروش چگونه اعلام میشود آیا سیگنالها روزانه یا هفتگی ارسال میشود؟
07 ارد 1399 ساعت 14:18پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام ،خسته نباشین،،من دو سهم بجهرم و قرن گرفتم بنظرتون سهامم الان وقت فروششه
07 ارد 1399 ساعت 13:55پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام درود خسته نباشید nببخشید استاد مجمع خصدرا کی هست ؟ nو اینکه شما صلاح میدونی باهاش برم مجمع ؟ nو آیا بعد افزایش سرمایه میاد بازار اصلی ؟ n
07 ارد 1399 ساعت 13:53پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10تعداد سهمام بسیار زیاد شده وبا افزایش ریسک میخوام سیو کنم به ترتیب بیشترین ارزش (5 سهم اول 40 درصد سبد):وبملت.بترانس.تپمپی.وتجارت. وسپه.وبصادر. وپاسار. بجهرم. ونوین. کویر. وهور. کمینا .بکاب. های وب. پرداخت. ومعادن.ذوب. سفارس. ثعتما. حخزر.آپ.میدکو.فارس. ومعادن.غویتا. شتران.وثنو.وشهر. راهنمای لطفا
07 ارد 1399 ساعت 13:50پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10