پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











سلام. سبد سهام من شامل وتوشه، داناح و شیران است. نظرتان درباره این سهام چیست و در صورت اصلاح شاخص کدامیک از این سهام در معرض اصلاح بیشتر هستند؟
06 ارد 1399 ساعت 22:43پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.لطفا برای دویست تومان پول دو سهم برای کوتاه مدت معرفی کنید.سهم پر ریسک اما صعودی باشه هم اشکالی نداره.
06 ارد 1399 ساعت 22:21پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10آیا توصیه به نگهداری این سهام ها در سبدم دارید؟ و آیا تعویض یا سیو سود گزینه بهتری می باشد؟ ذوب٫ حریل٫ خکرمان٫ حکشتی٫ وشهر٫ بترانس ٫ حپارسا٫ ثقزوی و آپ . nبا تشکر
06 ارد 1399 ساعت 20:55پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام بر همگیnاینجانب یک مقدار پول داشتم کارگزار برام سهامسرکت بورس اوراق بهادار با قیمت 81000 ریال خریدnنگه دارم یا خیرnممنون میشم کسی منو راهنمایی کنهnبا سپاس
06 ارد 1399 ساعت 20:24پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و خسته نباشیدnبا توجه به زیاد شدن ریسک بازار نظر شما راجب ادامه فعالیت یا خروج از بازار چیه؟nکامنت های قبلی هم خودتون گفتین بازار شدیدا پر ریسک شدهnتو این وضعیت بهترین کار چیه؟
06 ارد 1399 ساعت 20:14پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استاد.وقت بخیرnبرای عبورموفق ازدوره اصلاحات آیاداشتن سهم های بنیادی وکم ریسک واختصاص بخشی ازسرمایه به صندوقهای سرمایه گذاری ETF کافیست یاخروج ازبازار قبل از شروع اصلاحات راهم توصیه می کنید؟ ممنون میشم اگه بیشترراهنمایی بفرمایید.n
06 ارد 1399 ساعت 19:57پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با عرض سلام لطفا نظرتون در مورد سبد بنده بفرمایید تعویض یانگهداری کرازی تپکو وکادو رنیکح ونظرتون درمورد خرید غگل وهدف میان مدت ان وشپنا بصادر
06 ارد 1399 ساعت 19:22پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10کل سبدم ازابتدای سال 55%رشدکرده درصورتی که همزمان مقداری صندوق سرمایه گذاری "سرو سودمند "خریدم تاالان 75% رشدداشته حتی بیشتراز شاخص!ظاهرا به صندوق ها کلی عرضه اولیه هم تخصیص دادن که باعث سودآوری بیشترشون میشه.بنظرتون براکاهش ریسک نصف سبدمو تبدیل به صندوق کنم؟همچنین اهداف رانفورکاسپین فولاد وبصادر لطفا
06 ارد 1399 ساعت 19:18پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استادnصندوق سرمایه گذاری آگاس امروز 7.3 میلیون سهم عرضه کرد و تنها 7.6 میلیون سهم برای عرضه دارد. اگر صندوق تمام سهم خود را عرضه نماید وضعیت صندوق از نظر رشد چگونه خواهد بود؟
06 ارد 1399 ساعت 19:02پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلامnخواهشاnبا توجه به احتمال اصلاح یا ریزش ، چند درصد از پرتفوی یک میلیاردیم را نقد باشم؟ nدر سال ۹۹ توی ۴۰درصد سود میباشمnیه عده میگن اصلاح شاخص بین ۸۰۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰میباشدnیه عده معتقدن شاخص تا ۱،۱۰۰،۰۰۰خواهد رفتnیه عده میگن اصلاح شاخص با توجه به رشد اخیر سنگین خواهد بودnلطفا راهنمایی بفرما
06 ارد 1399 ساعت 17:59پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10