Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا فروش یا تگهداری سهمهای زیرا بفروایید ولصنم زفکا فولاد زگلدشت دماوند متشکرم

    17 فرو 1399 ساعت 19:00
  • bourse24 users avatar

    سلام در مورد خرید شگل می خواستم نظرتون رو بدونم. ایا الان خرید شگل کار مناسبه با توجه به فروش خوب شوینده ها و دیگر در مورد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله که ایا خریدشون و اختصاص چند درصد از پرتفو بهشون کار درستیه؟ اگه بله چند درصد و چه صندوقی به نظر شما ممنون

    17 فرو 1399 ساعت 17:06
  • bourse24 users avatar

    سلام فکر کنم اخرین سوال راجب فارس هست دستور چیست نگهداری یا جابه جایی کنم باتشکر امیری

    17 فرو 1399 ساعت 16:50
  • bourse24 users avatar

    سلام. نظرتون رو در مورد سبدم می خواستم. (فروش، نگهداری یا تعویض کدام مناسب است) شیران - وشهر - کرازی - فارس - پاکشو - ثاخت - ذوب - تایرا - وبملت - وزمین - کاما - بمپنا - شفا

    17 فرو 1399 ساعت 16:03
  • bourse24 users avatar

    سلام با وجود شرایط کرنا در جهان خرید سهامهای چون پالایشی معدنی فولادی به صلاح است

    17 فرو 1399 ساعت 16:00
  • bourse24 users avatar

    باسلام لطفا نظرتون بابت خرید حکشتی با دید میان مدت با توجه به احتمال تجدید ارزیایی و همچنین خرید ولساپا بفرمائید با سپاس

    17 فرو 1399 ساعت 15:03
  • bourse24 users avatar

    سلام خسته نباشید لطف می کنید نظرتان را در مورد سهمان سرمایه گذاری آتیه دماوند با نماد وآتی بیان کنید؟ آیا این سهم جای رشد دارد؟

    17 فرو 1399 ساعت 14:52
  • bourse24 users avatar

    با سلام در مورد پورتفوی سوالی داشتم حریل 24 درصد سرمایه کل/ 5درصد سود وهور 10 درصد/8درصد سود کگهر 9 درصد/8درصد سود سشمال 10درصد/ 1درصد ضرر پاکشو 17درصد/1درصد ضرر چدن 10درصد/2درصد منفی بکاب 3درصد/3درصد منفی غشاذر 5درصد/25درصد سود لکما 7درصد/3در صد سود نظر شما درمورد خرید یا فروش موارد فوق وجدید

    17 فرو 1399 ساعت 14:48
  • bourse24 users avatar

    سلام برخی کارشناسان احتمال سقوط ۲۰درصدی شاخص رو دادن.آیا بهتره خروج بزنیم؟یا خیر؟متشکرم

    17 فرو 1399 ساعت 14:42
  • bourse24 users avatar

    سلام بنده خریخت را از ۱۰۰تومان دارم.نگهدارم یا خیر؟

    17 فرو 1399 ساعت 14:38
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24