پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











سلام خسته نباشید ومعادن چی شد دیروز صف خرید امروز نزدیک صف فروش.خبری شده؟بخاطر عقب افتادن مجامع هست یا بخاطر حق تقدمش؟
17 فرو 1399 ساعت 14:24پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام پرتفوی من سمگا.ومعادن.ومعانح.ومهان.پرداخت.فایرا.بکاب.وبصادر.وتجارت.تملت.وبانک.سشمال.وبملت.چیه .خواستم دونمادسمگا ومعادن رو بفروشم نظرتان چیه وچی بخرم؟ باتشکر
17 فرو 1399 ساعت 14:18پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام خسته نباشید لطف می کنید نظرتان را در مورد سهم واتی عنوان کنید؟ آیا این سهم جای رشد دارد؟
17 فرو 1399 ساعت 13:55پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.وقت بخیر.فردا خروج از سهم خراسان مناسب هست؟تا چه قیمتی اصلاح دارد که ورود به سهم مناسب باشد؟یا توصیه به نگهداری می شود؟
17 فرو 1399 ساعت 13:54پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام من سهام همراه و ولساپا و البرز و حکشتی دارم نگه داری کنم
17 فرو 1399 ساعت 13:51پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام چه شرکتهایی احتمال افزایش سرمایه دارند از چه محلی با تشکر
17 فرو 1399 ساعت 13:48پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلامnبا توجه به حجم بسیار سنگین معاملات ثفارس در امروز و جابجایی 15 درصد از سهام شرکت، نظر شما درباره نگهداری یا فروش این سهم چیست؟ تا الان حدود 700 درصد از این سهم گرفته ام
17 فرو 1399 ساعت 13:16پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با تشکر از سیگنال فایرا اهداف پلوله رو میخواستم
17 فرو 1399 ساعت 13:01پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام سهام وتجارت رو 65 تومان خریدم لطفا اهداف پیش رو وبهترین زمان برای فروش چند ماهه هست
17 فرو 1399 ساعت 12:34پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام , من این چند سهم رو تا چه قیمتی نگه دارم: چفیبر , وبملت , وزمین, حفاری , ریشمک . البته داخل سود هستم در این سهم ها و در صورت پیشنهاد جایگزینی با چه سهمی عوض کنم , ممنون از راهنمایی
17 فرو 1399 ساعت 12:34پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10