پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











سلام هدف بانک ملت و ورنا چه عددی می باشد؟ مقاومت مهم بانک ملت را هم لطفا بفرمایید
17 فرو 1399 ساعت 07:34پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با توجه به قانون تجدیدارزیابی دارایی هر پنج سال یک بار منظور ۵ سال تمام هست یعنی اگر شرکتی اسفند سال ۹۴ افزایش سرمایه داده تجدید ارزیابی بعدی اسفند ۹۹ هست یا اوایل امسال امکان اجرا وجود دارد ؟ و اینکه اگر افزایش سرمایه حدود ۳ هزار درصدی کماسه واقعیت داشته باشه چه قیمت هایی قبل و بعد از افزایش میشه ؟
17 فرو 1399 ساعت 06:14پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام لطفا نظرتان رو درمورد سبد بنده بفرماییدnوبصادر. وپاسار. وتوسم.شیران.میدکو.تایرا.فایراnلطفا بفرمایید وتوسم وبصادر رو تا چه قیمتی باید نگهدارم. وآیا الان زمان مناسبی برای ورود سرمایه سنگین به بورس می باشد؟ ممنون میشم کامل راهنمایی بفرمایید
17 فرو 1399 ساعت 01:48پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام nخواستم اهداف سهم قشرین و ساینا و شیران را مشخص کنید nو نظر تون در مورد خرید کاما و دزهراوی و سقاین بدونم nممنون از راهنمایی شما
17 فرو 1399 ساعت 00:58پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام .40%سبدم پارسیان 30%(وزمین پاسارگاد وآیند) 15% غگلپاوبقیه خصدرا زشگزا پسهند و کروی .وزمین و وآیند 4 و 6% زیان .لطفا سهامی بلند مدتی و آنهایی را که نیاز به سیو سود دارند بیان بفرمایید.
17 فرو 1399 ساعت 00:09پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10تحیل و نظر شما راجب پارسان ،ذوب ،رمپنا،فاراک،وسینا و فولاد برای خرید در فردا و قیمت مناسب ورود و تارگت های احتمالی در میان مدت یا کوتاه مدت رو میخواستم بدونم
17 فرو 1399 ساعت 00:02ایا اصلا ارزش ورود رو دارند؟
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.وقت بخیر.نظرتان درمورد شیراز فخوز میدکو بفرمایید درصورت نیاز به تعویض لطفا سهم جایگزین معرفی بفرمایید
16 فرو 1399 ساعت 23:55پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام استاد اهداف فایرا رو میخواستم ضمناافزایش سرمایه فایرا امسال اجرا می شود
16 فرو 1399 ساعت 23:38پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام شکربن برای فروش در حال حاضر صلاح میدانید یا خیر؟nتارگت های این سهم نیز بیان بفرمایید
16 فرو 1399 ساعت 22:56پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام با توجه به رسیدن وسین به تارگت 750 تومان این سهم را نگهداری کنم یا بفروشم؟ لطفا نقاط حمایت ومقاومت و در صورت دستور به نگهداری تارگت وزمان رسیدن به تارگت رابیان کنید
16 فرو 1399 ساعت 22:54پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10