Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در نظرسنجی بورس ٢۴ هشت گروه مهم شامل ائتلاف برای فردا با حضور مسعود خوانساری،علی سنگینیان،مهدی جهانگیری و پدرام سلطانی/خواستاران تحول با حضور محمد رضا بهزادیان،سید حمید حسینی و محسن مهرعلیزاده/کانون کارآفرینان توسعه گرا با حضور سید محمد صدرهاشمی نژاد و حسین سلطانی نیا...

۵٠٠ شرکت بورسی و فرابورسی به کدام لیست انتخاباتی اتاق رای می دهند!؟

هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی در حالی بزودی برگزار می شود که رقابت انتخاباتی بین بیش از 250 نفر برای کسب 40 کرسی از هیات نمایندگان اتاق تهران از چند روز دیگر به صورت جدی آغاز خواهد شد.

اما این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی ظاهرا با دوره های قبلی متفاوت است و اساسا هم تعداد ثبت نامی ها بیشتر بوده و هم تحرکات انتخاباتی و لابی ها در این دوره بیشتر از دوره های پیشین مشهود است.

اما آنچه که برای بازار سرمایه مهم تلقی می شود،این است که موفقیت کدام گروه در انتخابات اتاق بازرگانی به نفع بازار تمام می شود؟ اتاقی که می تواند نقشی محوری و اساسی در جلوگیری از وارد آمدن انواع ریسک های سیستماتیک به بازار سهام ایفا کند.

بر این اساس،پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 در نظرسنجی جدید خود از اهالی بازار سهام نیز سوال کرده که حضور کدام گروه می تواند در اتاق هشتم به نفع بازار تمام شود؟باتوجه به حضور بیش از 500 شرکت در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و احتمال مشارکت 3000 نفر یعنی یک چهارم از دارندگان کارت بازرگانی در انتخابات پیش رو(طبق تجربه تکرار شده در سال های قبل) رای 500 شرکت حاضر در بازار سهام می تواند در ترکیب اتاق هشتم تاثیر گذار و حتی تعیین کننده تلقی شود؟

در نظرسنجی بورس24 هشت گروه مهم شامل ائتلاف برای فردا با حضور مسعود خوانساری،علی سنگینیان،مهدی جهانگیری و پدرام سلطانی/خواستاران تحول با حضور محمد رضا بهزادیان،سید حمید حسینی و محسن مهرعلیزاده/کانون کارآفرینان توسعه گرا با حضور سید محمد صدرهاشمی نژاد و حسین سلطانی نیا/ائتلاف بزرگ با حضور محمد رضا بهرامن،مسعود دانشمند،محمد مهدی راسخ و ابراهیم جمیلی/ پیشگامان وفاق با حضور اسد الله عسگراولادی/ائتلاف ایرانی آباد با حضور حمید حاجی ابراهیم زرگر و جمعی از جوانان موتلفه/چهره های مستقلی همچون یحیی آل اسحق،علاء میرمحمد صادقی و علینقی خاموشی و لیست موسوم به ائتلاف بازار سرمایه با حضور غلامرضا سلیمانی امیری در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی معرفی شده و از بازارسرمایه ای ها خواسته شده که نظر خود را درباره موفقیت هر یک از این گروه ها در انتخابات پیش رو اعلام کنند.

منبع خبر: سازمان خبری_تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24