Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بر این اساس پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ٢۴ ضمن آروزی موفقیت برای همه اهالی بازار سرمایه در انتخابات اتاق هشتم، با طرح این سوال که موفقیت کدام گروه در انتخابات اتاق بازرگانی به نفع بازار سرمایه تمام می شود؟، به نظرسنجی از اهالی بازار سرمایه پرداخته است.

چشم بورس به انتخابات پارلمان بخش خصوصی

12 هزار دارنده کارت بازرگانی روز دوشنبه به تالار میثاق عباس آباد ( روبه روی مصلی تهران) می روند تا درباره 40 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تصمیم بگیرند. اما سوال اینست که در این دوره حساس از انتخابات اتاق هشتم، چند نفر از بورسی ها حضور خواهند داشت؟، غلامرضا سلیمانی امیری چقدر شانس برای موفقیت در انتخابات دارد؟ و آیا چهره های سرشناس دیگری همچون سید محمد صدرهاشمی نژاد، علی سنگینیان، مرتضی عزیزی، عادل نژاد سلیم، ابراهیم جمیلی و محمود نوریان موفق به قرار گرفتن در ترکیب 40 نفره اتاق تهران خواهند شد؟

بر این اساس پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 ضمن آروزی موفقیت برای همه اهالی بازار سرمایه در انتخابات اتاق هشتم، با طرح این سوال که موفقیت کدام گروه در انتخابات اتاق بازرگانی به نفع بازار سرمایه تمام می شود؟، به نظرسنجی از اهالی بازار سرمایه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این نظر سنجی که 4 هزارو 319 نفر از اهالی بورس در آن شرکت کرده اند، لیست موسوم به ائتلاف بازار سرمایه با حضور چهره هایی همچون مدیرعامل غدیر، مدیر عامل نفت و گاز پارسیان، مدیرعامل چادرملو، بنیانگذار گروه معدنی زرین، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ... موفق به کسب 45درصد از آرای شرکت کنندگان شده اند.

در این نظرسنجی از 7 گروه انتخاباتی دیگر ائتلاف برای فردا با حضور مسعود خوانساری، علی سنگینیان، مهدی جهانگیری و پدرام سلطانی با اخذ 21درصد از رای شرکت کنندگان در رتبه دوم قرار گرفته است.

سومین گروه مورد اقبال هالی بازار سهام، کانون کارآفرینان توسعه گرا با حضور سید محمد صدرهاشمی نژاد، مرتضی عزیزی، غلامرضا سلیمانی امیری و عادل نژاد سلیم بوده که نظر 13درصد از بورسی ها را به خود جلب نموده است.

این در حالی است که گروه موسوم به خواستاران تحول با حضور چهره هایی چون محمد رضا بهزادیان، سید حمید حسینی و محسن مهرعلیزاده 7درصد آرا را جلب کرده است. در این میان طیف پیشگامان وفاق با حضور اسد الله عسگراولادی فقط ۵ درصد و چهره های مستقلی همچون یحیی آل اسحق، علا میرمحمد صادقی و علینقی خاموشی 4درصد، ائتلاف بزرگ با حضور محمد رضا بهرامن، مسعود دانشمند، محمد مهدی راسخ و ابراهیم جمیلی و ائتلاف ایرانی آباد با حضور حمید حاجی ابراهیم زرگر و جمعی از جوانان موتلفه هم به طور مشترک با 3درصد آراء بعدی را به خود اختصاص داده اند.


منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24