Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

خبرنگار بورس ٢۴ گزارش می دهد: تا قبل از ظهر تالار میثاق مصلی تهران جای سوزن انداختن هم نداشت و در نهایت موجب شد تا حدود ٢٠٠٠ نفر رای خود را به صندوق بیندازند. امروز اما همه تجار و بازرگانان آمده بودند تا به قول معروف دموکراسی ٨٠ ساله حاج امین الضرب را زنده نگاه دارند. در میان آن ها حضور چهره هایی همچون اسد الله عسگر اولادی، محمد رضا بهزادیان، محمد مهدی راسخ، یحیی آل اسحق، سید حمید حسینی، محسن مهر علیزاده،پدارم سلطانی و ده ها چهره دیگر نمود بیشتری داشت...

۵ کرسی اتاق تهران برای بورسی ها آماده شد

مجتبی خسروتاج برگزار کننده هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار بورس24 از شرکت بیش از 1750 نفر در انتخابات اتاق تهران خبر داد. این در حالی است که شمار شرکت کنندگان در انتخابات اتاق های بازرگانی شهرستان ها از مرز 10000 نفر هم فراتر رفته است.

اما این دوره از انتخابات اتاق تهران برای اهالی بازار سرمایه هم قابل توجه و مهم بود و فارغ از نتایجی که قرار است از ساعت 23 به بعد اعلام شود، بورسی ها این دوره از انتخابات اتاق را با دقت و حساسیت بالایی دنبال می کنند.

از صبح امروز چهرهای بورسی سرشناسی مثل سید محمد صدر هاشمی نژاد، عادل نژاد سلیم،غلامرضا سلیمانی امیری،مرتضی عزیزی،ابراهیم جمیلی،علی سنگینیان،عباس آرگون و چندین شخصیت بورسی دیگر به تالار میثاق مصلای تهران آمده اند تا بلکه لابی های پای صندوق، راه را برای ورود دست کم 5 چهره کاملا بورسی به اتاق تهران باز کند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در حاشیه برگزاری انتخابات اتاق تهران به خبرنگار ما گفت: آنچه که از هم اکنون قابل پیش است این است که از بازار سرمایه 5 نفر وارد اتاق خواهند شد.

مرتضی عزیزی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان هم در حاشیه برگزاری انتخابات اتاق هشتم به خبرنگار بورس24 گفت:انتخابات این دوره با شور و حال خاصی برگزار شده و باید بابت برگزاری چنین انتخاباتی از مسئولان امر قدردانی کرد.

سید محمد صدرهاشمی نژاد هم به خبرنگار ما گفت: ترکیب اتاق هشتم متفاوت است و چیزی که امروز داریم مشاهده می کنیم این پیام را به ما می دهد که تغییر نزدیک است.

علی سنگینیان هم در گفت و گو با خبرنگار ما ابراز امیدواری کرد: بازار سرمایه بتواند در اتاق هشتم حرفی برای گفتن داشته باشد. حسن نیک کار اصفهانی هم از رقابت فشرده چند کاندیدا در بخش معدن خبر داد و گفت: سخت ترین گروه انتخاباتی امروز گروه معدن است.

خبرنگار بورس24 گزارش می دهد: تا قبل از ظهر تالار میثاق مصلی تهران جای سوزن انداختن هم نداشت و در نهایت موجب شد تا حدود 2000 نفر رای خود را به صندوق بیندازند. امروز اما همه تجار و بازرگانان آمده بودند تا به قول معروف دموکراسی 80 ساله حاج امین الضرب را زنده نگاه دارند،در میان آن ها حضور چهره هایی همچون اسد الله عسگر اولادی،محمد رضا بهزادیان،محمد مهدی راسخ،یحیی آل اسحق،سید حمید حسینی ،محسن مهر علیزاده،پدارم سلطانی و ده ها چهره دیگر نمود بیشتری داشت.

اما این انتخابات در نوع خود دارای حاشیه های جالبی بود،تا جایی که فردی که با یکی از چهره های سرشناس اتاق بازرگانی ظاهرا خصومت شخصی داشت در میان رای دهندگان نامه ای عجیب به اضافه حکم دادگاه که علیه وی صادر شده بود را توزیع می کرد و از طرفی دیگر برخی ائتلاف ها به راحتی به توزیع تراکت و بروشور تبلیغاتی اقدام می نمودند. حتی گفته می شد که یک کاندیدای مستقل به برخی از دارندگان کارت بازرگانی و حق رای، قول غذای نائب وزرا را داده است.

اما در این میان حرکت یک تشکل انتخاباتی جالب بود که ضمن رعایت مقررات انتخابات اسامی همه 254 نفر نامزد را بین همه حضار توزیع می کرد و اما کاندیداهای وابسته به خود را خیلی هوشمندانه بولد کرده بود. کاری که البته از سوی خبرگزاری های اصطلاحا اصولگرا تحمل نشد. چرا که آن ها تنها به حضور سنتی ها در پارلمان بخش خصوصی اعتقاد دارند. به هر حال این دوره از انتخابات از هر حیث جالب توجه و البته همراه با اتفاقات عجیبی بود.

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • امـــــید ظریف
    امـــــید ظریف

    آقایون تاجر جمشون جمه ....عسگر اولادی و و و وو

    9 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24