Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت معوقات حقوق و پاداش سریع بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور خبر داد و گفت: روز گذشته با همراهی چند تن دیگر از نمایندگان مجلس با وزیر تعاون نشستی برگزار شد که در این جلسه مقرر گردید تمامی معوقات و پاداش بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور سریعا پرداخت و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان نیز یک ماه زودتر به حسابشان واریز شود.
محسن صرامی فروشانی در گفت‌وگو با خانه ملت،‌ گفت: تجمع‌ بازنشستگان شرکت فولاد و آهن کشور که به علت عدم پرداخت به موقع معوقات خود اعتراض داشتند باعث شد اینجانب همراه با آقایان محجوب، سید هادی حسینی و منصوری بیدکانی برای پیگیری این مشکل جلساتی را با مسئولان ذی ربط برگزار کنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته نیز اینجانب به اتفاق نمایندگان مذکور در دفتر وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی برای رفع مشکل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور نشستی داشتیم که در این جلسه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و آهن کشور، رئیس سازمان تامین اجتماعی حضور نیز داشتند و وزیر با لحاظ نظر نمایندگان حاضر در جلسه دستور داد تا راهکاری اتخاذ شود تا در اولین فرصت مشکلات این بازنشستگان حل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: آقای وزیر در جلسه روز گذشته به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمامی معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد و آهن کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن‌ها واریز شود.

صرامی فروشانی افزود: همچین مقرر شد در زمینه رفع دائمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و آهن جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مذکور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزرای صنعت، اقتصاد و تعاون جلسه‌ای تشکیل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: نمایندگان مجلس تمامی مسائل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن را تا دستیابی به نتیجه نهائی پیگیری خواهند کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24