Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه سوابق معترضان به عدم استخدام در شرکت پالایش‌وپخش در حال بررسی است، جذب آنها را در این شرکت مشروط دانست.

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم جذب برخی قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش‌ و پخش گفت: کمیسیون انرژی در حال پی‌گیری این موضوع است اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.
وی با اعلام اینکه از معترضان خواسته شده است که سوابق خود را برای کمیسیون انرژی ارسال کنند گفت: برای آنکه هزینه سنگین اجرای آزمون استخدامی تحمیل و مرحله جذب طولانی نشود، با تصویب وزیر نفت قرار شد از افراد ذخیره آزمون قبلی استفاده شود؛ در واقع این افراد در آزمون قبول نشده ‌اند.
رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه اگر واقعا حق معترضان باشد، به آن رسیدگی خواهد شد گفت: اما اگر آزمونی برگزار نشده بود و یا استخدام آنها با یک مصوبه داخلی صورت گرفته باشد نمی‌شود برای آنها کاری کرد.
به گزارش تسنیم، آبان ماه سال 1392، طبق مجوز وزیر نفت امکان جذب 25 درصد از استخدامی‌های شرکت ملی پالایش و پخش از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فراهم شد.  بر همین اساس افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته شده‌ بودند، کلیه مراحل برای ورود به این شرکت مانند گزینش عقیدتی، پزشکی، طب صنعتی، سوء پیشینه و حتی پرداخت ضمانت 35 میلیون تومانی را انجام دادند.
به گفته برخی از این افراد حتی کد پرسنلی و محل برخی از قبول شدگان نیز مشخص شد و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش قرار بود این افراد از 25 فروردین ماه امسال مشغول به کار شوند اما پنج روز مانده به این تاریخ طی تماسی با افراد، اعلام شد که مرحله جذب متوقف شده است!
پیش از این یکی از قبول شدگان آزمون شرکت ملی پالایش و پخش به تسنیم درباره علت توقف استخدام گفته بود: آنچه که به ما اعلام شده این است که وزیر نفت حاضر نیست مجوز نهایی استخدام این تعداد را امضاء کند این در حالیست که آقای زنگنه سال گذشته مجوز استخدام را امضاء کرده بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24