Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شركت ملی صنایع مس ایران با اشاره به فعالیت‌های گسترده معدنی در كرمان و یزد به وزیر صنایع بلاروس پیشنهاد داد تا یك مركز خدمات پس از فروش ماشین آلات معدنی در این منطقه ایجاد شود.
به گزارش مس پرس شركت ملی صنایع مس ایران، «ویتالی میخایلوویچ ووک» وزیر صنایع بلاروس در راس یك هیات اقتصادی به همراه سفیر این كشور در ایران، با مهندس احمد مرادعلیزاده دیدار كردند.
مهندس مرادعلیزاده در این دیدار با اشاره به برنامه توسعه شركت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش ظرفیت تولید به 400هزارتن مس محتوا طی چند سال آینده گفت: شركت مس به این منظور حدود 2میلیارد یورو سرمایه‌گذاری خواهد كرد كه فرصت مناسبی برای همكاری با شركت‌های خارجی است.
وی با اشاره به وجود معادن مس و سنگ آهن در استان كرمان و یزد گفت: تعداد زیادی از ماشین آلات معدنی ساخت بلاروس در این منطقه توسط شركت‌های مختلف و در معادن مس و سنگ‌آهن مشغول به‌كار است كه پیشنهاد می‌كنیم طرف بلاروسی برای توسعه همكاری‌ها، مركز ارائه خدمات پس از فروش در منطقه كرمان یا رفسنجان ایجاد كند.
براساس این گزارش،‌ «ویتالی میخایلوویچ ووک» وزیر صنایع بلاروس نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد شركت ملی صنایع مس ایران، بر گسترش همكاری‌ها تاكید كرد.
وی با بیان اینكه بلاروس كشوری است كه در زمینه منابع طبیعی و معادن دارای محدودیت است گفت: بلاروس صاحب دانش فنی در بسیاری از رشته‌ها و تجهیزات صنعتی است كه آمادگی دارد در این زمینه با شركت‌های ایرانی همكاری نماید.همچنین این كشور سازنده الكتروموتورهای صنعتی است كه در فرآیند ساخت آنها نیازمند مس است.
وی با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل شركت مس برای ایجاد مركز خدمات پس از فروش ماشین آلات معدنی در كرمان، خواستار ارائه پیش‌نویس این طرح از سوی شركت مس شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24