Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

انتخاب: وزیر خارجه آلمان حصول توافق هسته‌ ای با ایران را منجر به امنیت و ثبات در منطقه دانشت و تاکید کرد نباید فرصتی را که با ایران داریم، از دست بدهیم.

وزیر خارجه آلمان در گفتگو با روزنامه عکاظ، چاپ ریاض با هشدار درباره پیامدهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی، حصول توافق هسته‌ای با ایران را منجر به امنیت و ثبات در منطقه دانشت و تاکید کرد نباید فرصتی را که با ایران داریم، از دست بدهیم.

"فرانک وال‌تر اشتانمایر"، وزیر امور خارجه آلمان در گفتگو با این روزنامه، تصریح کرد مناقصه گذاریهای کابینه اسراییل برای ساخت شهرکهای بیشتر در کرانه باختری و قدس شرقی مانعی بر سر تلاش‌های تاسیس دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اهمیت هماهنگی و همکاری با عربستان و کشورهای عربی و اسلامی در زمینه مبارزه با تروریسم گفت: ‌ بدون شک، حوادث عراق، سوریه، لیبی، یمن و گروه‌های تروریستی، به خصوص داعش باعث شد ما بیشتر به تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه مبارزه با این آفت توجه و در زمینه امنیت و صلح با هم همکاری کنیم.

وی درباره آینده روند صلح در منطقه در سایه اوضاع کنونی گفت: ‌ مهم است که بین اسراییل و فلسطین صلح محقق و سیاست‌ های شهرک سازی متوقف شود. ما نگرانی خود را درباره مناقصه‌های کابینه اسراییل برای ساخت شهرک های بیشتر در کرانه باختری و قدس شرقی اعلام کردیم. این مسئله مانعی بر سر تلاش‌ های صورت گرفته برای تاسیس دو کشور به شمار می‌ رود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24