Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل فرابورس ایران در پیامی به‌مناسبت فرا رسیدن سال 1394، ابراز امیدواری کرد که در سال پیش رو بازار سرمایه به راه‌حل اصلی بنگاه‌های اقتصادی برای تأمین مالی تبدیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، متن پیام امیر هامونی به شرح زیر است:
بهار سبز که می‌آید امید سبز شدن داریم
بهار فرصتی است تا در رستاخیز برگ و روشنی، بر چشم‌انداز مسیری که پیموده‌ایم نظر بیفکنیم و ترسیم کنیم آنچه را که انجام داده‌ایم و آنچه را که برای آینده داریم.
اینک در آستانه حلول سال 1394 شمسی، بار دیگر در امتداد زمان نشسته‌ایم تا در برآمدن طلیعه روزهای نو، عزم و اراده خود را در مسیر ساختن روزهایی بهتر و آینده‌ای روشن‌تر برای اقتصاد و بازار سرمایه کشور استوار کنیم.
با نگاهی به کارنامه شرکت فرابورس ایران در سال 93 و با وجود در نظر گرفتن شرایط سخت یک‌سال گذشته بازار سرمایه، به خوبی رشد، سربلندی و پویایی را در یکایک مسیرهایی که در حال پیمودن آنیم، نمایان می‌بینیم.
در سالی که سپری شد آرزوی دیرینه پیوند علم و صنعت با راه‌اندازی بازار دارایی فکری تحقق یافت و این بازار نوظهور رفته رفته می‌رود تا از مسیر دشوار فرهنگ‌سازی، طی سال‌های آینده به مرجعی برای قیمت‌گذاری و فروش انواع دارایی‌های فکری بدل شود.
راه‌‌اندازی تابلوی صندوق‌های زمین و ساختمان نیز یکی دیگر از حرکت‌های نوآورانه فرابورس ایران در سال 93 محسوب می‌شود؛ حرکتی که بار دیگر نشان داد فرابورس ایران آمده است تا با تنوع بخشی به ابزارهای مالی، ضریب نفوذ بازار سرمایه را بالا ببرد. این ابزار جدید در کنار نوآوری‌های دیگر فرابورس ایران به عنوان بازوی توسعه بازار سرمایه طی سال‌های گذشته، ویترین ابزارهای مالی بازار سرمایه را کامل‌تر کرد و راه‌های تامین مالی را هموارتر نمود.
افزایش درخواست پذیرش شرکت‌ها به فرابورس ایران نیز حاکی از بلوغ این رکن بازار سرمایه و اشتیاق فعالان تولیدی، صنعتی و اقتصادی برای شفاف‌سازی و حضور در بازار خود انتظام سرمایه است به نحوی که در سال 93 با پذیرش 40 شرکت، رکورد پذیرش فرابورس ایران شکسته شد.
فرابورس ایران قصد دارد در سال پیش رو و با نگرشی نو، پیشگامی در مسیر راه‌اندازی ابزارهای نوین مالی را تداوم بخشیده و در این راستا راه‌اندازی تابلویی برای شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار راه‌اندازی صندوق‌های جسورانه و صندوق‌های خصوصی، تنوع‌بخشی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری، توسعه بازار دارایی فکری، توسعه بازار بدهی با انتشار ابزارهای بدهی جدید و طراحی شاخص‌های جدید را به عنوان محور فعالیت‌ها در نظر گرفته است.
امید است در طلیعه بهار طبیعت، با تدابیر مسئولان جدید سازمان بورس و اوراق بهادار و مشارکت سرمایه‌گذاران و سهامداران محترم شاهد رونق بازار سرمایه در سال آینده باشیم و با توسعه و طراحی ابزارهای مختلف، در جایگاهی قرار بگیریم که بازار سرمایه به راه‌حل اصلی بنگاه‌های اقتصادی برای تأمین مالی تبدیل شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24