Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ گفت: هر محصولی که به بورس وارد می‌شود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضه‌ای مدرن باشد و بدون این عوامل عرضه تخم مرغ در بورس موفق نمی‌شود.

سید فرزاد طلاکش دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه چرا سال گذشته علیرغم عرضه چند باره تخم مرغ، این محصول در بورس خریداری نداشت، گفت: هر محصولی که به بورس وارد می‌شود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضه‌ای مدرن باشد.

وی افزود: با سیستم عرضه سنتی و بنکداری هیچ محصولی در بورس توفیق نخواهد یافت زیرا موفقیت در بورس بستگی به رقابت شرکت‌های مختلف با هم دارد.

دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ اظهار داشت: مانند همه دنیا تخم مرغ باید از نظام سنتی و تره‌باری خارج شود و شناسنامه‌دار شده و تحت برند قرار گیرد.

وی افزود: با این شرایط ورود تخم مرغ به بورس موفق نخواهد بود.
طلاکش اظهار داشت: در کشور حدود 90 شرکت‌ بسته‌بندی مجوز دار از سازمان دامپزشکی وجود دارد که تحت برند می‌توانند تخم‌مرغ را آماده‌سازی و بسته‌بندی و به طریق بهداشتی عرضه کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24