Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بنا بر دستور وزیر ورزش ، رضا حسنی خو از این پس در جلسات مذاکرات با کارلوس کروش حاضر می شود. رضا حسنی خو که معاون حراست وزارت ورزش است ، طی ماه های گذشته بارها در اردوهای تیم ملی حضور داشته و از این پس با حکم محمود گودرزی ، مسئولیت دارد تا در همه نشست های کفاشیان و کروش شرکت کند. در دو روز گذشته تقریبا مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کروش به بن بست رسیده است و کفاشیان که مربی پرتغالی را متهم به زرنگی می کند ، می گوید او یا باید شرایط فوتبال ایران را بپذیرد یا قراردادش را فسخ کند و پولی که گرفته را پس بدهد تا بتواند از ایران برود.

کفاشیان و کروش رابطه ای بسیار سرد پیدا کردند اما در این شرایط وزارت ورزش متهم به داشتن نقش اصلی در ایجاد تنش میان کفاشیان و کروش است . وزارتی که این روزها با گلایه های زیادی روبروست . آنها باید پاسخگو باشند که چرا مسئله ای در حوزه داخلی فدراسیون فوتبال ،اینچنین مطالبه ای ملی شده و کار به فضای مجازی و اینستاگرام رئیس جمهور رسیده است. از کمپین های مردمی تا سوپراستارهای مردم پسند که همه از دولت م خواهند ماندن کروش را پیگیری می کند.

کارلوس کروش و کفاشیان این روز ها سر چند موضوع اختلاف دارند که مهم ترینش بحث استقلال تیم ملی است. اینکه او این قدر درگیر دعوا با اسدی نباشد و کفاشیان هم دلایل خودش را می آورد. حالا جبهه ای جدید ایجاد شده که کفاشیان تکذیبش می کند و آن این است که رئیس فدراسیون فوتبال ، خودش هم چندان تمایلی به ماندن سرمربی ندارد . الان رفتن کارلوس همه چیز را به ضرر وزارت ورزش می کند . پس وزیر ترجیح می دهد از این پس مذاکرات با حضور یک نماینده مورد اعتمادش دنبال شود. کسی که عالی ترین مقام رسیدگی با فساد در ورزش کشور است.

اگرچه کارلوس کروش در اردوی جام جهانی با تمام احترامی که به حسنی خو می گذاشت ا،حریمی را برای او تعیین کرده بود و این مقام عالی وزارتخانه حق حضور در رختکن تیم ، محدوده جلسات فنی و کارهای اجرایی را نداشت اما حالا از سوی وزیر مسئول نظارت بر مذاکرات شده است.

رضا حسنی خو یکی از مردان موثر و زحمتکش وزارت ورزش در ماه های گذشته بوده که به دقت پرونده فساد در فوتبال را بررسی کرده است . او چند بار از فوتبال در برابر اتهام ناپاکی دفاع کرده است. حبیب کاشانی مدیر تیم امید که رابطه دوستی صمیمی با حسنی خو دارد ، او را مردی همیشه موفق و موثر نام می دهد . مردی که همیشه می تواند مثبت باشد.

ورود حسنی خو به پرونده مذاکرات با کارلوس کروش می تواند برگ برنده ای در مذاکرات باشد. حسنی خو که رابطه ای نزدیک با احسان علیخانی مجری سرشناس تلویزیون دارد ، شاید به واسطه این مجری سرشناس بتواند روی کارلوس اثرگذار باشد. رفاقت نزدیک مجری شبکه 3 با کارلوس کروش می تواند فضای مذاکرات با کارلوس کروش را از این بن بست خارج کند . حضور کارلوس کروش در برنامه ویژه شب عید علیخانی باعث شد تا مردم متوجه عمق دعواها میان مدیران فوتبال ایران و مرد پرتغالی شوند. باید دید این اتفاق مثب می افتد یا حضور او و نوع ادامه مذاکرات از سوی کفاشیان اثری ندارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24