Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 رییس مجلس با تاکید بر اینکه مسئله مالیاتی صنعتگران باید حل شود گفت: موضوع حمایت از بخش‌های تولیدی و صنعتی اولویت اول کشور است.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم درجمع صنعتگران این استان افزود: صنعت باید فعال باشد تا صنعتگران بتوانند مالیات ها را پرداخت کنند، در غیر این صورت موتور محرکه اقتصاد کشور فعال نخواهد بود.

وی بیان داشت: مشکلات تحریم برای تولیدکنندگان کشور مشکلاتی را ایجاد کرده و بخش های تولیدی باید با نگاهی همکارانه و کمکی تولیدکنندگان را همراهی کنند.

وی با اشاره به مشکلات صنعتگران در موضوع سود بانکی گفت: پیگیر این مسئله در کلان کشور هستیم و باید بخش تولید را با کمک هایی اساسی همراهی کنیم تا دچار مشکلات بیشتری نشوند و صادرات موفقی در این زمینه داشته باشیم .

وی همچنین در خصوص کارخانه‌هایی که غیرفعال هستند گفت: باید در استان قم کمیته ای ایجاد شود تا بتواند مشکلات صنعتگران را حل کند، چرا بخش صنعت اولویت کشور است.

رئیس مجلس ادامه داد: در این زمینه بانک ها نیز باید همکاری کنند و نباید اجازه داد کارخانه ای که فعالیت خوبی دارد از حمایت محروم شود و از همه مهمتر سرمایه اش از بین برود.

لاریجانی در ادامه با اشاره به مزیت های استان قم و همجواری با استان تهران گفت: قم به لحاظ جغرافیایی در منطقه خشک قرار دارد بنابراین باید در بخش صنعتی و معدن فعال باشد، اگر بگوییم قم باید قطب معدنی باشد حرف غیر معقولانه‌ای نبوده است.

وی با تاکید بر امکان‌سنجی در زمینه قابلیت‌های استان و اهدای سرمایه گذاری گفت: مسئولان استان باید با دعوت سرمایه گذاران موتور کارخانه های استان رافعال نگه دارند و در این زمینه خیلی جدی تر فعال باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه و تقویت معادن استان گفت:‌ معدن استان قم از مزیت های خوبی برخوردار است و با توجه به مشکلات کم آبی می توان در این زمینه اشتغال زایی ارزشمندی را ایجاد کرد.

لاریجانی ادامه داد: قم معادن خوبی را در خود دارد و باید موتور تولید این معادن همیشه فعال باشد به علاوه اینکه این استان ظرفیت مهم و ارزشمندی دربحث تولید و جذب توریسم دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید با ایجاد مشوق‌ها نسبت به جذب سرمایه گذار داخلی و خارج کشور اقدام شود تصریح کرد: تا زمانی که موتور تولید قم فعال نباشد در بخش اشتغال زایی مشکل خواهیم داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24