Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون سازمان شیلات قیمت خاویار پرورشی صادراتی را کیلویی شش میلیون تومان اعلام و مقصد صادرات این محصول را کشورهای اروپایی همچون اسپانیا و فرانسه ذکر کرد و گفت:‌ در سال جاری روسیه هم به این کشورها اضافه می‌ شود. 
حسین عبدالحی تولید کل آبزی پروری کشور را حدود ۳۷۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: در تولید ماهی قزل‌آلا به علت شیوع بیماری ویروسی با کاهش روبرو بوده‌ایم اما در تولید میگو ۷۰ درصد افزایش تولید داریم.

وی با اشاره به ممنوعیت صید ماهیان خاویاری در دریای خزر از سال ۲۰۱۱ اظهار داشت: طرحی برای توسعه پرورش ماهیان خاویاری در دست تهیه و اجراست.

عبدالحی با بیان اینکه در این طرح تولید ۱۰ هزار تن گوشت و ۱۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است، اضافه کرد: بیش از ۴۰ مزرعه در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در استان‌های ساحلی گیلان، مازندران و گلستان، قم، لرستان و فارس فعالیت می‌کند.

وی از بهره‌برداری بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری با ظرفیت ۲۰۰۰ تن گوشت و ۳۰ تن خاویار در استان مازندران خبر داد.

معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران با بیان اینکه در سال گذشته هزار تن گوشت و ۱. ۵ تن خاویار پرورشی تولید شده، قیمت هر کیلوگرم خاویار پرورشی را شش میلیون تومان یا ۱۷۰۰ یورو اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بچه ماهی خاویاری را تولید و در مراکز پرورش ماهی توزیع می‌کنیم، گفت: دو گونه ماهیان خاویاری غیر بومی با نام‌های استرلیاد و سیبری را تکثیر کرده و در اختیار مراکز پرورش ماهیان خاویاری قرار داده‌ایم.

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران در خصوص دریافت تسهیلات بانکی نیز گفت: برای ارائه تسهیلات بانکی هیچ مشکلی نداریم.

عبدالحی در ادامه با بیان اینکه ۶۰ درصد تولیدات، ماهی گرم آبی است، افزود: عمده تولیدات در استان‌های خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان تولید می ‌شود.
منبع: پول نیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24