Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

لاله افتخاری رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهار نظر وزیر ارشاد در خصوص فیلم «رستاخیز» مبنی بر اینکه «نظر فقهی مراجع برای خودشان و مقلدانشان قابل احترام است» اظهار داشت: اگر این اظهار نظر از سوی وزیر ارشاد درست باشد بدین ترتیب تیشه به ریشه خود، خانواده و حوزه علمیه‌ای که در آن درس خوانده، زده است.

وی افزود: اگر وزیر ارشاد بخواهد این طور اظهار نظر کند، قانون چنین اجازه‌ای را به او نخواهد داد و صلاحیتش زیر سؤال می‌ رود.

رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر رهبری مبنی بر لزوم جلب نظر علما برای فیلم رستاخیز تأکید کرد: علما و مراجع از روی دلسوزی، آگاهی و تخصص مطالبی را مطرح می‌کنند که برای اکران فیلم رستاخیز باید این نظرات رعایت شود.

افتخاری گفت: فیلم رستاخیز باید به گونه‌ای از جامعیت و اقتدار برخوردار باشد که باعث اعتراض صاحب‌ نظران و دلسوزان نظام نشود و با رعایت تمام موارد اخلاقی، دینی و انقلابی بتواند اعتماد دیگران را جلب کند.

وی با اشاره به جلسه دو هفته گذشته کمیسیون فرهنگی و سؤال از وزیر ارشاد تصریح کرد: در این جلسه وزیر در چند مورد مورد سؤال قرار گرفت که فیلم رستاخیز از جمله مسائلی بود که به صورت مصداقی به آن پرداخته شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «وزیر ارشاد به ما اطمینان داد که موارد دارای مشکل در فیلم حذف شده است» تأکید کرد: برای بررسی صحت این ادعا باید فیلم به طور کامل دیده شود.

افتخاری در پایان ساختار فیلم‌سازی کشور را نادرست خواند و خاطرنشان کرد: باید ساختاری پاسخگو و فراگیر با حضور همه بخش‌ ها شامل بخش خصوصی، دولتی و هنرمندان واقعی تشکیل شود تا با برنامه‌ ریزی و سیاست‌ گذاری مناسب هر روز شاهد تکرار چنین مصادقی دارای مشکل نباشیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24