Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

خیانت را کسانی می‌کنند که خودرو بی‌ کیفیت را روانه بازار مصرف کرده و با جان مردم بازی می‌کنند نه کسانی که به گرانی و کیفیت خودرو اعتراض می‌ کنند.
 
نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید خودروهای بی‌ کیفیت عامل اصلی حوادث جاده‌ ای است، گفت: کسانی که خودروهای بی‌ کیفیت را روانه بازار مصرف کرده و با جان مردم بازی می‌کنند خیانت کار هستند.
 
محمد فیروزی امروز در گفت‌وگو با فارس در نطنز اظهار کرد: متأسفانه این روزها در مورد بحث خودرو مطالبی مطرح می‌شود که اصلاً شایسته ملت انقلابی و بزرگوار ایران نیست.
 
وی افزود: مردم ایران دوستدار نظام و انقلابشان هستند و ربط دادن نخریدن خودرو به انقلاب هیچ توجیه منطقی و عقلی ندارد.
 
دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیانت را کسانی می‌ کنند که خودرو بی‌کیفیت را روانه بازار مصرف کرده و با جان مردم بازی می‌کنند نه کسانی که به گرانی و کیفیت خودرو اعتراض می‌ کنند.
 
وی ادامه داد: سالانه در کشور 20 هزار نفر بر اثر حوادث جاده‌ ها جان خود را از دست می‌دهند که بیشتر این آمار مربوط به بی‌ کیفیتی خودروهاست.
 
فیروزی اضافه کرد: ما در صنعت خودرو در این چند ساله هیچ پیشرفتی نداشته و متاسفانه پس رفت داشته‌ ایم، این چه منطقی است که همه اجناس خارجی کیفیت را از خارج وارد کرده و با مونتاژ در اختیار مردم قرار دهیم.
 
وی در پایان گفت: مسئولان بدانند که مردم مهم‌تر از خودرو هستند و اظهارات وزیر صنعت در این رابطه دور از شأن یک مقام دولتی و توهین به شعور مردم بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24