Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران کرمان با بیان اینکه درخواست کارگران شرکتی مس سرچشمه استخدام رسمی است گفت:متأسفانه درآمد کارگران هیچ گونه تناسبی با هزینه های معیشت آنها ندارد و تورم در کشور معیشت کارگران را به شدت تهدید می‌کند.

سیدابراهیم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره مشکلات کارگران مس سرچشمه که چند روزی است، در تهران مقابل ساختمان وزارت صنعت تجمع می کنند، گفت: این‌ها کارگران شرکت پیمانکاری آریاناران هستند. این کارگران مدعی هستند که  باید استخدام مس سرچشمه شوند.
اسلامی با بیان اینکه کارگران نسبت به حقوق و قرارداد خود اعتراض دارند ادامه داد: مسئولان وزارت صنعت نیز برای آنها توضیح داده اند که قراری براستخدام آنها نبوده است. در واقع وعده ای از سوی مسئولان نبوده است و این افراد کارگران شرکت پیمانکاری بوده اند که برخی از آنها مدت زمان همکاریشان به پایان رسیده و برخی از آنها معوقه حقوق 2ماهه دارند.
رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران کرمان گفت: برخی از کارگران معتقدند هنوز حقوق و مزایای خود را از یک سال پیش دریافت نکرده‌اند، همچنین مزایایی که به کارگران شرکت مس‌ سرچشمه تعلق می‌گیرد، شامل آنان نشده است.
رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران کرمان افزود: درآمد کارگران هیچ گونه تناسبی با هزینه های معیشت آنها ندارد. تورم در کشور معیشت کارگران را به شدت تهدید می‌کند و کارگران را از تأمین هزینه های زندگی باز می‌دارد. ضمن آنکه این قشر فاقد  امنیت شغلی و عدم اشتغال پایدار است. در حال حاضر اشتغال کارگران به یکی از دغدغه های اساسی و کلیدی تبدیل شده است. دولت باید اشتغال کارگران را در اولویت کاری خود قرار دهد و به فکر آنها باشد.
وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات کارگران تعدیل نیرو در این استان است گفت: بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها در حال حاضر کالا ومحصول تولید می کنند اما به دلیل مقرون به صرف نبودن قادر به فروش نیستند و کالای آنها فروش نمی‌رود و همین موضوع باعث تعدیل تعداد زیادی از نیروها در این استان شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24