Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به تغییراتی که در سایست های اقتصادی ایجاد شده برای رشد بازار سرمایه در سال های 95 و 96 بسیار خوشبین هستم و به نظر من دوران رخوت و رکود بازار بورس تا پایان سال جاری به پایان می رسد. چرا که با لغو تحریم های بین المللی و افزایش مراودات، مشکلات صادرات و فروش شرکت ها و صنایع صادرات محور مرتفع می گردد و از نظر انتقال نقدینگی نیز به مشکل بر نمی خوردند.

گروه حمل و نقل و انبارداری:

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،شنیده شده حسینا برنده مناقصه بندر شهید رجایی که قرار بود شهریور ماه برگزار گردد، لغو شده است.یک منبع آگاه در شرکت خدمات بندری و دریایی سینا گفت:هنوز مناقصه بندر شهید رجایی برگزار نشده و زمان دقیقی هم برای آن مشخص نشده است.حسینا در یک سال و نیم اخیر در این بندر هزینه زیادی انجام داده است.برنده شدن در این مناقصه، سودآوری بلندمدت حسینا را تضمین کرده و بر قیمت سهم هم موثر خواهد بود. در بازار معاملات امروز تمامی نمادهای ان گروه منفی بودند و برخی از انها بازار را با صف فروش ترک کردند.

گروه بانک :

یک منبع آگاه در بانک پارسیان اظهار داشت: بانک صادرات قصد راه اندازی 500 سوپر مارکت مالی را در کشور دارد.هم اکنون شعبه برج سپهر تهران و نیز شعبه اصفهان راه اندازی شده و به زودی شاهد افتتاح سایر شعب این طرح در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.در این سوپر مارکت ها خدمات مالی و بانکی و همچنین مشاوره رایگان ارائه می گردد.در مرحله بعد خدمات دیگری از جمله خدمات لیزینگ به این سوپرمارکت اضافه می شود.وی در ادامه اظهار داشت: هدف بانک از راه اندازی این طرح، این است که با سرمایه گذاران همگرایی و هم پوشانی بیشتری داشته باشد و موانعی که سر راه مشتریان بوده است رفع گردد. در بازار معاملات امروز اکثر نمادهای گروه بانک منفی بودند.از جمله نمادهای مثبت گروه میتوان به وانصار، وکار، ونوین و وخاور اشاره کرد.

گروه خودرو:

معاون اقتصادی بانک مرکزی درباره سیاست اقتصادی جدید دولت با اعلام اینکه جزئیات وام خودرو به میزان ۸۰ درصد قیمت خودرو بزودی اعلام می شود، گفت: این سیاست تورم را مهار و بخش تقاضا را تحریک و یا تشویق می کند. اکثر نمادهای گروه خودرو که در ساعات ایتدایی مثبت و صف خرید بودند نتوانستند تا پایان صف های خود را حفظ کنند و در ساعات پایانی اکثر در قیمت های منفی مورد معامله واقع شدند. از جمله نمادهای مثبت گروه خودرو، خساپا و خبهمن را می توان نام برد.

گروه لاستیک و پلاستیک:

شرکت کویر تایر برای سال مالی منتهی به آذر 94 پیش بینی 4222 ریال سود کرده که در دوره 6 ماهه 43% آن محقق گردید.این شرکت اعلام نموده در نتیجه کاهش تقاضا به دلیل رکود تورمی حاکم بر اقتصاد و همچنین ورود بی رویه تایرهای چینی و وضعیت اسفناک صنعت خودرو به عنوان بالادستی، قیمت فروش محصولات کاهش داشته است.بنابراین برای سال جاری امکان تحقق تنها 81% از سود هر سهم پیش بینی شده وجود دارد. با این اوصاف سود هر سهم پکویر به 3419 ریال کاهش می یابد. قابل ذکر است این شرکت به تازگی سرمایه خود را از 200 میلیارد ریال به 700 میلیارد ریال از محل آورده نقدی افزایش داده است. در بازار معاملات امروز بجز نمادهای پاسا و پسهند بقیه نمادهای گروه منفی بودند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24